مشاوره روانشانسي ذهن نو
مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

تكنيك مسترز و جانسون يكي از موثرترين روش‌ها براي بهبود طول رابطه است. در اين روش بدون استفاده از دارو و با افزايش توانايي‌هاي جسمي و جنسي با زود انزالي مبارزه مي‌شود. با توجه به اينكه زودانزالي مي‌تواند مشكلات بسياري را در كيفيت رابطه جنسي و همين‌طور اعتمادبه‌نفس آقايان باقي بگذارد، استفاده از روش هاي درماني بدون عارضه بايد مورد توجه قرار بگيرد. اگرچه بكارگيري تكنيك مسترز و جانسون در آن نياز به صبر و تلاش بسياري دارد بااين‌حال موفقيت در استفاده از اين تكنيك مي‌تواند شما را در تمام طول عمر در مقابل اين مشكل بيمه كند. با توجه به آنچه گفته شد ما نيز در اين مطلب روش‌هاي استفاده از اين تكنيك را بيان خواهيم كرد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه تكنيك مسترز و جانسون مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره تلفني با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو از طريق شماره 02191002360  و يا از طريق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

تكنيك مسترز و جانسون

تكنيك مسترز و جانسون به فرد كمك مي‌كند تا توانايي ايجاد هماهنگي ميان شرايط جسمي و ذهني خود را به دست آورده و از اين طريق بتواند در موقعيت‌هاي مختلف وضعيت انزال خود را كنترل كند. در اين روش فرد در شرايطي كه احساس مي‌كند در حال رسيدن به اوج لذت جنسي است مي‌بايست رابطه را متوقف كرده و با استفاده از تكنيك‌هاي مختلفي نظير تنفس عميق، انگيختگي جنسي را كاهش داده تا توانايي ادامه فعاليت براي وي ايجاد شود. 

⭕زودانزالي چيست؟

انزال زودرس يكي از مشكلات جنسي رايج در ميان آقايان است و به اين معناست كه فرد مدت كوتاهي پس از شروع رابطه جنسي يا حتي پيش از شروع آن دچار انزال مي‌شود. با توجه به اهميتي كه توانايي‌هاي جنسي در خود پنداره و اعتمادبه‌نفس آقايان دارد اين موضوع مي‌تواند باعث بروز مشكلات روحي بسياري نيز براي فرد شده و به همين خاطر مي‌بايست براي درمان آن اقداماتي صورت بگيرد.

بر اساس منابع علمي، زمان مناسب براي برقراري رابطه جنسي تا رسيدن به انزال مي‌تواند بين 2 تا 6 دقيقه متغير باشد. بااين‌حال اين زمان با توجه به شرايط جسمي، تجربيات پيشين فرد و به‌خصوص ميزان رضايت شريك عاطفي مي‌تواند در هر فرد متفاوت از ديگران باشد.

به همين خاطر شايد استفاده از بازه زماني در اين زمينه جايگاه چنداني نداشته باشد و آنچه بيشتر اهميت دارد اين است كه شما و همسرتان بتوانيد رابطه جنسي مطلوبي را با يكديگر برقرار كنيد. درنتيجه اگر احساس مي‌كنيد كيفيت رابطه شما چندان كه بايد مورد رضايتتان نيست بهتر است از يك متخصص روانشناسي جنسي در اين زمينه كمك بگيريد.

روش انجام تكنيك مسترز و جانسون

 

همان‌طور كه گفته شد تكنيك مسترز و جانسون براي درمان زودانزالي به اين موضوع توجه دارد كه فرد مي‌بايست در هنگام نزديك شدن به زمان ارگاسم، آلت تناسلي را از واژن خارج كرده و فعاليت جنسي را متوقف كند و پس از كاهش برانگيختگي مجدداً رابطه جنسي را ادامه دهد.

اين روش اگرچه تا حد زيادي مي‌تواند توانايي ايجاد هماهنگي ميان جسم و ذهن شما را افزايش دهد بااين‌حال اجراي آن به استفاده از تكنيك‌هايي وابسته است كه در ادامه راجع به آن‌ها صحبت خواهيم كرد. 

🔶افزايش تدريجي توانايي

به كار بردن تكنيك مسترز و جانسون مانند هر مهارت ديگري به‌تدريج به دست خواهد آمد. درنتيجه بسيار طبيعي ست كه شما در ابتداي شروع كار توانايي كمتري براي كنترل شرايط جسمي خود داشته باشيد. به همين خاطر بهتر است در روزهاي ابتدايي شروع تمرين سعي كنيد تنها يك‌مرتبه از انزال جلوگيري كنيد و به‌تدريج و با پيشرفت در اين تمرين تعداد دفعات جلوگيري از انزال را افزايش دهيد.

🔶تكنيك مسترز و جانسون | تنفس عميق

تنفس عميق به دليل افزايش اكسيژن‌رساني به مغز يكي از اصلي‌ترين تكنيك‌هايي است كه براي كاهش برانگيختگي از آن استفاده مي‌شود. در شرايطي كه از انزال جلوگيري مي‌كنيد براي كاهش هيجانات جنسي مي‌توانيد از روش تنفس عميق استفاده كنيد. اين روش به شما كمك مي‌كند تا سريع‌تر بر خود مسلط شده و توانايي ادامه فعاليت را به دست آوريد. در تكنيك مسترز و جانسون استفاده از روش هاي ديگري مثل تنفس عميق نيز باعث اثربخشي بيشتر اين روش خواهد شد.

🔶تكنيك فشار

علاوه بر خارج كردن آلت تناسلي از واژن در شرايطي كه فرد در مرحله ارگاسم قرارگرفته، تكنيك فشار نيز مي‌تواند تا حد زيادي مفيد واقع شود. در اين روش فرد با استفاده از انگشت شست و اشاره سر آلت تناسلي را گرفته و با فشار دادن آن مانع خون‌رساني به اين منطقه مي‌شود. درنتيجه شدت تمايل فرد براي انزال كاهش‌يافته و امكان افزايش مدت‌زمان رابطه جنسي ايجاد خواهد شد. فشار بايد به آرامي صورت گيرد چراكه عروق اين ناحيه بسيار حساس بوده نبايد فشار زيادي وارد شود.

تكنيك مسترز و جانسون يا استفاده از داروها

با توجه به اينكه زودانزالي مشكلات بسياري را براي شرايط روحي فرد به همراه خواهد داشت بسياري از آقايان به دنبال راهكارهاي ساده و سريعي براي درمان اين مشكل هستند. ازجمله راهكارهايي كه ممكن است فرد به دنبال آن‌ها باشد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

🔷استفاده از داروهاي زودانزالي

علاوه بر استفاده از روش تكنيك مسترز و جانسون، يكي از اقدامات اساسي براي درمان زودانزالي استفاده از داروهايي مانند بي‌حسي‌هاي موضعي براي افزايش طول مدت رابطه جنسي است بااين‌حال به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين داروها در كنار عوارض جانبي منفي كه دارند تنها براي مدت كوتاهي مي‌توانند به شما كمك كنند و راهكاري درمان محسوب نمي‌شوند.

🔷اعتياد به مواد مخدر

استفاده از مواد مخدر به‌ويژه شيشه به دليل افزايش سطح فعاليت بدن مي‌تواند تا حد زيادي باعث بهبود شرايط رابطه جنسي و كاهش مشكلات مربوط به انزال باشد. به همين خاطر ممكن است برخي افراد براي كاهش مشكلات خود در زمينه مسائل جنسي به سراغ استفاده از اين مواد بروند.

بديهي است كه برخلاف تصور، بسياري افراد كه فكر مي‌كنند مواد محرك نظير ماري‌جوانا اعتياد به همراه ندارند استفاده از اين داروها مي‌تواند مشكلات بسياري را به همراه داشته باشد. با وجود اعتياد افراد، حتي تكنيك مسترز و جانسون نيز موثر نخواهد بود و افراد بايد در قدم اول اعتياد خود را درمان نمايند.

تكنيك مسترز و جانسون | نكاتي كه بايد بدانيد

رعايت برخي نكات در اين زمينه، اثربخشي استفاده از تكنيك مسترز و جانسون را افزايش خواهد داد. برخي از اين نكات، به شرح زير هستند.

همكاري شريك جنسي

با توجه به اينكه شما در طول استفاده از تكنيك مسترز و جانسون، نياز داريد كه براي مدتي در طول رابطه وقفه ايجاد كنيد اين موضوع ممكن است باعث ناراحتي شريك جنسي شما شده و مشكلاتي را در اين زمينه ايجاد كند. به همين خاطر بسيار اهميت دارد كه شما پيش از شروع دوره استفاده از اين تكنيك با همسرتان صحبت كرده و توافق او را براي شروع اين فرايند جلب كنيد.

شريك جنسيتان را سرد نكنيد

يكي از راهكارهايي كه براي كاهش نارضايتي شريك جنسيتان مي‌توانيد انجام دهيد اين است كه در طي مراحل وقفه سعي كنيد با كمك گرفتن از معاشقه او را همچنان در شرايط برانگيختگي نگه داريد. به عبارتي اگرچه شما در زمان‌هايي كه احساس مي‌كنيد نزديك به مرحله انزال هستيد مي‌بايست از تماس آلت تناسلي با واژن دوري‌كنيد اما نبايد به‌طوركلي ارتباط جنسي را ناديده بگيريد. طبيعي است كه در اين دوران همسران ، فشار زيادي را تحمل كنند. اما با گذشت زمان و مهارت در تكنيك مسترز و جانسون، افراد روابط بهتري را تجربه خواهند كرد.

تقويت صبر و حوصله

استفاده از تكنيك مسترز و جانسون براي درمان زودانزالي درست مانند اين است كه بخواهيد با استفاده از ورزش عضلات بدن خود را تقويت كرده و يا توانايي حافظه خود را افزايش دهيد. شما در نخستين تلاش‌ها توانايي كمتري داريد و احتمالاً در بسياري از مواقع شكست خواهيد خورد. سعي كنيد بدون از دست دادن اعتمادبه‌نفستان اين روند را ادامه بدهيد و به خاطر داشته باشيد كه موفقيت در استفاده از اين تكنيك موضوعي تدريجي خواهد بود.

مزاياي استفاده از تكنيك مسترز و جانسون

 

افزايش لذت و توانايي جنسي

استفاده از اين تكنيك باعث مي‌شود كه لذت بدن از رابطه جنسي و اعتمادبه‌نفس شما در اين زمينه تا حد زيادي بهبود پيدا كند. علاوه بر اين، تكنيك مسترز و جانسون به شما كمك مي‌كند تا بدون نياز به استفاده از داروهاي ديرانزالي توانايي جنسي خود را افزايش دهيد.

افزايش توانايي ارضا شريك جنسي

با افزايش طول مدت رابطه جنسي شما توانايي بيشتري براي لذت بخشيدن به شريك جنسي خود و رساندن وي به اوج لذت جنسي خواهيد داشت. اين موضوع علاوه بر اينكه مجدداً بر اعتمادبه‌نفس جنسي شما اثر دارد باعث خواهد شد تا علاقه طرف مقابلتان به برقراري رابطه جنسي نيز افزايش پيداكرده و به‌طوركلي تأثير بسياري در كيفيت ارتباط شما خواهد داشت. 

تكنيك مسترز و جانسون | استفاده از مشاوره‌هاي جنسي

يكي از نكاتي كه در ارتباط با زودانزالي يا هر مشكل جنسي ديگر مي‌بايست به آن توجه داشته باشيد اين است كه احساس شرم و خجالت را كنار گذاشته و به‌راحتي در ارتباط با مشكلاتتان از مشاورين روانشناسي جنسي يا ساير متخصصين كمك بگيريد.

اگرچه معمولاً صحبت كردن از مسائل جنسي براي اكثريت افراد دشوار بوده و موانعي مانند احساس شرم بر سر راهتان وجود دارد بااين‌حال از اين موضوع مطمئن باشيد كه مشكلات جنسي مسائل بسيار رايجي هستند و اين تنها شما نيستيد كه به دنبال راه‌حلي براي اين مشكلات مي‌گرديد.

علاوه بر اين بسياري از مشكلات جنسي در صورت بي‌توجهي به حالت مزمن درآمده و در فرد باقي مي‌مانند. درنتيجه بهتر است براي رفع مشكلاتتان به دور از خجالت از يك متخصص كمك بگيريد.

سخن پاياني

زودانزالي يكي از مشكلات جنسي شايع ميان مردان است كه براي درمان آن روش هاي مختلفي وجود دارد. همچنين كاملا قابل درمان بوده و نيازي به نگراني نيست. تكنيك مسترز و جانسون، به روش طبيعي، زمان انزال را افزايش داده و هيچ گونه عوارض جانبي ندارد. زوجين مي‌توانند با همكاري يكديگر از اين روش استفاده كرده و كيفيت رابطه جنسي خود را بالا ببرند. براي اطلاع از انواع روش هاي اين تكنيك و همچنين نحوه استفاده از آنها، افراد مي‌توانند از روانشناس يا سكستراپيست كمك بگيرند. همچنين با همسر خود در اين مورد صحبت كرده و نظر او را نيز جويا شوند.

براي دريافت مشاوره در زمينه تكنيك مسترز و جانسون مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره تلفني با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو از طريق شماره 02191002360  و يا از طريق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

 

 

سوالات متداول

چطور در طول استفاده از تكنيك مسترز و جانسون مانع سرد شدن همسرم شوم؟

استفاده از تكنيك‌هاي ماساژ جنسي يا معاشقه مي‌تواند در اين شرايط كمك‌كننده باشد.

آيا مي‌توان تكنيك مسترز و جانسون را به همراه استفاده از دارو به كار برد؟

خير؛ داروها زمان رسيدن شما به ارگاسم را به تأخير مي‌اندازند؛ درحالي‌كه براي استفاده از اين تكنيك مي‌بايست چندين بار به تجربه ارگاسم نزديك شده و آن را با استفاده از اراده خود به تأخير بياندازيد.

منبع: تكنيك مسترز و جانسون

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تكنيك مسترز و جانسون،
موضوع:
[ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۳۶:۱۲ ] [ ذهن نو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
  • مشاوره روانشناسی
  • مشاوره روانشناسی ذهن نو
  • ذهن نو
  • تست روانشناسی کیومایند
  • کلینیک تخصصی کودک
  • سن استعدادیابی کودک
  • استعدادیابی کودک دو ساله
  • استعدادیابی کودک سه ساله
  • استعدادیابی کودک چهار ساله
  • استعدادیابی کودک تهران
  • آموزش سکس
  • قرص تاخیری
  • علائم اعتیاد
  • مشاوره آنلاین روانشناسی
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره تلفنی خانواده
  • مشاوره تلفنی ازدواج
  • مشاوره تلفنی خیانت
  • مشاوره تلفنی کودک
  • مشاوره تلفنی جنسی
  • مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی تلفنی
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره کودک
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • ترک اعتیاد
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک شیشه
  • ترک شیره
  • ترک حشیش
  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک ماریجوانا
  • درمان استرس
  • درمان اضطراب
  • علائم اعتیاد به متادون
  • علائم اعتیاد به ترامادول
  • علائم اعتیاد به تریاک
  • علائم اعتیاد به هروئین
  • علائم اعتیاد به شیشه
  • علائم اعتیاد به کوکائین
  • ماریجوانا
  • علائم اعتیاد به حشیش
  • علائم اعتیاد به شیره
  • علائم اعتیاد به کراک
  • قالب وبلاگ
    نظرسنجی
    لینک های تبادلی
    فاقد لینک
    تبادل لینک اتوماتیک
    لینک :
    خبرنامه
    عضویت لغو عضویت
    پيوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
    پنل کاربری
    نام کاربری :
    پسورد :
    عضویت
    نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد:
    ایمیل :
    نام اصلی :
    آمار
    امروز : ---
    دیروز : ---
    افراد آنلاین : 4
    همه : ---
    چت باکس
    موضوعات وب
    موضوعي ثبت نشده است
    امکانات وب

    سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی