مشاوره روانشانسي ذهن نو
مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

مشتري عصباني معمولا در تمامي مراكز وجود دارد. اين مشتريان هميشه ناراضي هستند و شكايات خود را از خدمات بروز مي‌دهند. اگر شما صاحب يك مركزي هستيد و با چنين مشترياني در ارتباط مي‌باشيد، اصلا نگران نباشيد. هنگام تاسيس مركز براي مشتريان بايد نحوه برخورد با مشتري ناراضي را به خوبي آموزش ببينيد. زماني كه از نحوه برخورد با مشتري آگاه باشيد؛ به راحتي مي‌توانيد خدمات مناسبي ارائه بدهيد. نحوه برخورد شما در مشتري مداري نيز بسيار مهم است. اين آموزشات با كمك روانشناسان شغلي و سازماني صورت مي‌گيرد.

براي دريافت مشاوره در زمينه مشتري عصباني مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره شغلي تلفني با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

منبع: مشتري عصباني | 10 روش برخورد و مديريت مشتري ناراضي

مشتري عصباني

مشتري عصباني براي همه كارفرمايان و مسئولين سازمان وجود دارد. شما تنها فردي نيستيد كه با عصبانيت و فرياد مشتري روبرو مي‌شويد. حتي گاهي مشتريان با رفتار هاي خود شروع به تهديد مي‌كنند. در اين مواقع بايد با خونسردي و آرامش براي مقابله با مشتري اقدام كنيد.

هيچ فرقي ندارد كه در چه صنفي در حال فعاليت هستيد. كارخانه، خرده فروشي، درماني، بازاريابي و … همه افراد با مشتري عصباني روبرو شده اند. اما برخورد با چنين مشتري همراه با چالش ها و مشكلات فراوان است. به همين دليل در اين مقاله سعي كرده ايم كه نحوه برخورد و مديريت مشتري ناراضي را توضيح دهيم تا در مواجهه با مشتري ناراضي به روش مناسبي برخورد كنيد.

نحوه برخورد و مديريت مشتري ناراضي

براي برخورد با مشتري عصباني و ناراضي بايد هميشه خونسردي خود را حفظ كنيد. به صحبت هاي او گوش دهيد و از حالت دفاعي خود خارج شويد. در اين بخش مقاله راجع به نحوه برخورد و مديريت مشتري ناراضي صحبت كرده ايم.

📌  آرامش خود را حفظ كنيد | مشتري عصباني

يكي از روش هاي برخورد و مديريت مشتري عصباني، حفظ آرامش است. مشتري ناراضي به دليل اينكه اضطراب و عصبانيت خود را به راحتي بروز مي‌دهد، بايد رفتارهايي از خود نشان دهيد كه باعث آرامش او شود. بنابراين در اقدام اول بايد آرامش خود را حفظ كنيد و تمام تلاش خود را براي حل نگراني هاي او انجام دهيد.

📌 ناراحتي مشتري عصباني را درك كنيد

دومين راه براي برخورد با مشتري عصباني، درك ناراحتي و نارضايتي مشتري است. مشتري هميشه مي‌خواهد كه از سمت فروشنده درك و پذيرش شود. با پذيرش مشتريان اين احساس را به آنها مي‌دهيد كه آرامش خود را حفظ كنند و با خونسردي مشكلات خود را اعلام كنند.

📌 خودتان را به مشتري عصباني معرفي كنيد

جهت برخورد با مشتري عصباني، بهترين كار معرفي خود به مشتري است. بهتر است نام مشتري را بپرسيد و سپس به معرفي خود بپردازيد. با اين كار به او نشان خواهيد داد كه برايش اهميت قائل هستيد.

📌 با مشتري ارتباط برقرار كنيد | مشتري عصباني

يكي از راه هاي برخورد و مديريت مشتري عصباني، برقراري ارتباط است. در اين شرايط بايد اطلاعات شخصي مشتري را بدانيد. سپس بر اساس اين اطلاعات، ارتباط دوستانه برقرار كنيد. و به شيوه دوستانه با مشتري برخورد كنيد تا خشمش فروكش شود.

📌 به مشتري گوش دهيد

مهم ترين كاري كه در برخورد با مشتري عصباني مي‌توانيد انجام دهيد، گوش دادن است. با تكان دادن سر و دقت بالا به حرف هاي مشتري، به او نشان دهيد كه با دقت به صحبت هايش گوش مي‌دهيد. و براي حرف هاي او احترام قائل هستيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه كنترل خشم كليك كنيد.

📌 نگراني هاي مشتري عصباني را بازگو كنيد

پس از اينكه به صحبت هاي مشتري عصباني گوش داديد؛ بايد نگراني هاي او را بازگو كنيد تا متوجه شود كه به صحبت هاي او گوش داده ايد. هم چنان خودتان نيز مطمئن مي‌شويد كه مشكل مشتري چيست. گاهي به جزئيات دقت كنيد و هم چنين از مشتري بخواهيد كه اگر اشتباه متوجه منظورش شديد، به شما دوباره توضيح دهد.

📌  از مشتري ناراضي معذرت خواهي كنيد | مشتري عصباني

با آرامش و احترام به مشتري بگوييد كه بابت ناراحتي او ناراحت هستيد. و هم چنين دليل ناراحتي او را درك مي‌كنيد. براي اين كار بايد خودتان را جاي مشتري بگذاريد و تصور كنيد كه اگر جاي او بوديد چه واكنشي از خود نشان مي‌داديد. بنابراين بايد از مشتري عصباني معذرت خواهي كنيد. 

📌 راه حل هاي خود را ارائه دهيد

مشتري عصباني تنها چيزي كه از شما مي‌خواهد، اين است كه درك شود و راه حل هايي براي حل مشكل به او ارائه دهيد. با ايده هايي كه در ذهن خود داريد بايد حال مشتري را آرام كنيد. 

📌 از مشتري قدرداني كنيد

براي اينكه مكالمه خود را با مشتري عصباني پايان دهيد بايد به صورت صميمانه ارتباط خود با مشتري را پايان دهيد. با قدرداني از مشتري و برخورد صميمانه مي‌توانيد آرامش را به ميان بياوريد. حتي به او بگوييد كه تنها هدف شما عرضه بهترين خدمات مي‌باشد.

📌 براي رفتار با مشتري عصباني، پيگيري كنيد 

براي مشتري مداري حتما بايد مسائل را پيگيري كنيد. تنها آرام سازي مشتري راهكار نيست. بايد راهكاري براي حل مشكل مشتري عصباني پيدا كنيد. جبران مشكلات مشتري بهترين راه براي مشتري مداري است. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه احساس خشم كليك كنيد.

كلام آخر

هميشه به خاطر داشته باشيد كه مشتري مداري باعث افزايش روزي مي‌شود. براي اينكه فروشنده خوبي باشيد و سوء تفاهمات را حذف كنيد؛ بايد روش ها و نحوه مديريت مشتري عصباني و ناراضي را بدانيد. در اين شرايط بايد آرامش خود را حفظ كنيد و با كمال خونسردي به دنبال ايده و راه حل باشيد. براي اطلاع از روش هاي برخود با مشتري عصبي، حتما از روانشناس كمك بگيريد.

مركز مشاوره ذهن نو به صورت تلفني و حضوري به شما مراجعين گرامي خدمات ارائه مي‌دهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه مشتري عصباني مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره شغلي تلفني با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

 

 

سوالات متداول

راه هاي برخورد و مديريت مشتري عصباني چگونه است؟

براي مديريت مشتري عصباني آرامش خود را حفظ كنيد، پيگيري كنيد، از مشتري قدرداني كنيد، نگراني هاي مشتري ناراضي را بازگو كنيد، ناراحتي مشتري ناراضي را درك كنيد، خودتان را به مشتري ناراضي معرفي كنيد، راه حل هاي خود را ارائه دهيد، به مشتري گوش دهيد و از مشتري ناراضي معذرت خواهي كنيد.

منبع: مشتري عصباني | 10 روش برخورد و مديريت مشتري ناراضي

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۴۸:۳۴ ] [ ذهن نو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
  • مشاوره روانشناسی
  • مشاوره روانشناسی ذهن نو
  • ذهن نو
  • تست روانشناسی کیومایند
  • کلینیک تخصصی کودک
  • سن استعدادیابی کودک
  • استعدادیابی کودک دو ساله
  • استعدادیابی کودک سه ساله
  • استعدادیابی کودک چهار ساله
  • استعدادیابی کودک تهران
  • آموزش سکس
  • قرص تاخیری
  • علائم اعتیاد
  • مشاوره آنلاین روانشناسی
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره تلفنی خانواده
  • مشاوره تلفنی ازدواج
  • مشاوره تلفنی خیانت
  • مشاوره تلفنی کودک
  • مشاوره تلفنی جنسی
  • مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی تلفنی
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره کودک
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • ترک اعتیاد
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک شیشه
  • ترک شیره
  • ترک حشیش
  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک ماریجوانا
  • درمان استرس
  • درمان اضطراب
  • علائم اعتیاد به متادون
  • علائم اعتیاد به ترامادول
  • علائم اعتیاد به تریاک
  • علائم اعتیاد به هروئین
  • علائم اعتیاد به شیشه
  • علائم اعتیاد به کوکائین
  • ماریجوانا
  • علائم اعتیاد به حشیش
  • علائم اعتیاد به شیره
  • علائم اعتیاد به کراک
  • قالب وبلاگ
    نظرسنجی
    لینک های تبادلی
    فاقد لینک
    تبادل لینک اتوماتیک
    لینک :
    خبرنامه
    عضویت لغو عضویت
    پيوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
    پنل کاربری
    نام کاربری :
    پسورد :
    عضویت
    نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد:
    ایمیل :
    نام اصلی :
    آمار
    امروز : ---
    دیروز : ---
    افراد آنلاین : 8
    همه : ---
    چت باکس
    موضوعات وب
    موضوعي ثبت نشده است
    امکانات وب

    سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی