مشاوره روانشانسي ذهن نو
مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

ماساژ جنسي يا اروتيك يكي از شيوه‌هايي است كه مي‌تواند براي بهبود هرچه بيشتر رابطه جنسي به شما كمك كند. با استفاده از تكنيك‌هاي مربوط به ماساژ مغز به ترشح بيشتر انتقال‌دهنده‌هايي نظير اكسي توسين و سروتونين خواهد پرداخت. اهميت اين دو انتقال‌دهنده در بروز احساس لذت و آرامش به حدي است كه برخي از متخصصين اكسي توسين را هورمون عشق مي‌نامند.

 

ماساژ علاوه بر اينكه مي‌تواند شما و شريك جنسيتان را در يك شرايط مطلوب جسمي و جنسي قرار دهد تأثير بسياري نيز در بهبود مشكلات جنسي ازجمله سردمزاجي و زود‌انزالي خواهد داشت. به همين خاطر متخصصين روانشناسي جنسي معمولاً به زوجين پيشنهاد مي‌كنند كه اصول مربوط به اين ماساژ را آموزش ببينند و به‌صورت منظم در روابط خود از آن استفاده كنند. ما نيز در اين مطلب راجع به ماساژ جنسي، شيوه‌هاي انجام آن و مزايايي كه به همراه دارد صحبت خواهيم كرد.

منبع: ماساژ جنسي

ماساژ جنسي

ماساژ جنسي يكي از انواع ماساژهاي بدني است كه باعث بهبود وضعيت جسمي فرد و همين‌طور ترشح هورمون‌هاي مربوط به شادي و آرامش در مغز مي‌شود. اين شيوه از ماساژ علاوه بر اينكه فرد را به لحاظ جسمي در شرايط مطلوبي قرار مي‌دهد باعث افزايش تمايل وي به برقراري رابطه جنسي شده و به‌عنوان بخشي از درمان براي اختلالاتي نظير زودانزالي و يا سردمزاجي در خانم‌ها مورداستفاده قرار مي‌گيرد.

شما مي‌توانيد انجام اين ماساژ را به‌عنوان بخشي از پيش نوازي در رابطه جنسي خود قرار دهيد و از اين طريق تجربه جذابي را براي خود و شريك جنسيتان ايجاد نماييد. بهتر است در حين استفاده از اين روش سعي كنيد با استفاده از جملات عاشقانه و رفتارهاي پرمحبت علاقه و توجه بيشتري را از همسرتان به سمت خود جذب نماييد.

به خاطر داشته باشيد ماساژ جنسي مانند هر فعاليت ديگري درزمينهٔ روابط جنسي، مي‌بايست با رضايت طرفين و به صورتي اجرا شود كه براي هر دو نفر لذت‌بخش باشد. به همين خاطر بهتر است هردوي شما اين فعاليت را براي همسر خود انجام دهيد و درعين‌حال به اينكه كدام بخش از اين ماساژ براي همسرتان لذت‌بخش‌تر است نيز توجه داشته باشيد.

ماساژ جنسي براي زنان

ماساژ جنسي براي زنان

براي ماساژ جنسي خانم‌ها مي‌بايست خانم بر روي شكم دراز بكشد؛ بهتر است در ابتدا كمر و ستون فقرات را به‌آرامي و از بالا به پايين ماساژ دهيد. سپس سينه‌ها را در دست بگيريد و با حركات دوراني از داخل به خارج ماساژ دهيد. يكي ديگر از حركاتي كه در ماساژ براي خانم‌ها مي‌تواند مفيد باشد اين است كه دستان خود را گرم كرده و سپس روي محل قرار گرفتن تخمدان‌ها بگذاريد. گرماي دست شما باعث خواهد شد تا اين قسمت از بدن خانم‌ها احساس آرامش مطلوبي را تجربه كرده و بدن زن براي برقراري روابط جنسي آماده شود.

توجه داشته باشيد كه يكي از اصلي‌ترين اهداف در ماساژ جنسي خانم‌ها ايجاد آرامش و كاهش استرس يا انقباضات عضلاني است. به همين خاطر تا جايي كه مي‌توانيد سعي كنيد اين احساس را در آن‌ها القا كنيد. از طرفي با توجه به اينكه خانم‌ها به نسبت آقايان ديرتر ازنظر جنسي تحريك شده و زمان طولاني‌تري را براي رسيدن به اوج لذت جنسي نياز دارند، استفاده از ماساژ جنسي مي‌تواند تأثير بسياري در كيفيت رابطه جنسي شما داشته باشد.

 

ماساژ جنسي براي آقايان

براي انجام ماساژ جنسي آقايان نيز لازم است كه همسر شما به روي شكم بخوابد و خانم پشت كمر وي باشد. ابتدا سعي كنيد قسمت بالايي كمر و شانه‌هاي همسرتان را به‌آرامي ماساژ دهيد. سپس ستون فقرات و قسمت‌هاي ديگر كمر را از بالا به پايين به‌آرامي ماساژ دهيد.

براي ماساژ پاها بهتر است از قسمت بالاي ران به سمت ساق پا و انگشتان ماساژ دهيد. قسمت داخلي ران‌ها معمولاً در تحريك جنسي نقش بيشتري دارند و اين موضوعي است كه مي‌بايست بيشتر به آن توجه داشته باشيد. آلت تناسلي و بيضه‌ها از اصلي‌ترين قسمت‌هاي بدن هستند كه باعث تحريك جنسي مي‌شوند. به همين خاطر بهتر است در حين ماساژ خود به اين اندام‌ها و تحريك آن‌ها توجه ويژه‌اي داشته باشيد.

ماساژ جنسي | انواع تكنيك‌ها

براي انجام ماساژ جنسي مي‌توانيد از روش‌ها و تكنيك‌هاي مختلفي استفاده كنيد كه هريك از آن‌ها شما را به هدف مشخصي نظير كاهش تنيدگي عضلات و يا تحريك جنسي نزديك مي‌كند. بهتر است در طول اين ماساژ از تمامي حركاتي كه بيان مي‌كنيم استفاده نماييد. كمك گرفتن از مشاورين روانشناسي جنسي نيز مي‌تواند به شما در انتخاب تكنيك‌هاي متناسب با شرايط شما و همسرتان كمك كند. به‌طوركلي اين ماساژ داراي چند شيوه اصلي است كه در ادامه به آن‌ها اشاره خواهيم كرد.

ماساژ جنسي | انواع تكنيك‌ها
انواع تكنيك‌ها

⭕استفاده از حركات دوراني

حركات دوراني اصلي‌ترين تكنيكي هستند كه باعث افزايش ميل جنسي در همسر شما مي‌شوند. در ماساژ جنسي، اين حركات به معناي چرخاندن دوراني اندام‌هاي بدن با دست هستند كه بيشتر براي برآمدگي‌هايي نظير سينه‌ها يا باسن استفاده مي‌شوند.

دايره‌هاي متوالي

حركات دايره‌اي به اين معنا هستند كه فرد با دست خود دايره‌هاي كوچك و متوالي را بر روي پوست بدن طرف مقابل مي‌كشد. اين تكنيك كه براي مناطق وسيع‌تري مانند كمر و سينه قابل‌استفاده است باعث افزايش جريان خون در اين مناطق و كاهش خستگي و تنش عضلاني مي‌شود. دايره هاي متوالي يكي ديگر از تكنيك هاي ماساژ جنسي است كه مي‌تواند با روش هاي ديگر يا به تنهايي به كار رود.

⭕تكنيك بادبزني

يكي ديگر از حركات ماساژ جنسي، روش بادبزني است. حركات بادبزني براي قسمت شانه‌ها تا كمر مورداستفاده قرار مي‌گيرند و به اين معناست كه با نوك‌پنجه‌ها و به‌صورت از بالا تا پايين اين قسمت ماساژ داده مي‌شود. اين حركت باعث كاهش خستگي و كوفتگي عضلات مي‌شود.

⭕حركات تسكيني

حركات تسكيني براي قسمت شكم و به‌صورت ايجاد دايره‌هاي بزرگ بر روي شكم فرد مورداستفاده قرار مي‌گيرند. اين كار باعث القا احساس آرامش و آرام شدن ريتم تنفس در فرد مي‌شود و به همين خاطر به آن حركات تسكيني مي‌گويند.

⭕حركات لغزشي

حركات لغزشي معمولاً باعث رفع انقباضات عضلاني شده و استفاده از آن‌ها به‌ويژه در كشاله ران تحريك جنسي را افزايش مي‌دهد. اين حركات به‌صورت ايجاد لرزش و سپس ورز دادن انجام مي‌شود و بهتر است براي قسمت‌هايي از بدن كه داراي چربي بيشتري هستند مورداستفاده قرار بگيرد. با اين حركت، ماساژ جنسي، در مورد چربي سوزي هم كاربرد خواهد داشت.

فوايد استفاده از ماساژ جنسي

فراموش نكنيد كه ماساژ جنسي اگر به درستي انجام شود؛ تاثيرات بسيار خوبي بر  رابطه دارد. استفاده از اين ماساژ مزاياي بسياري به همراه خواهد داشت كه در ادامه راجع به آن‌ها صحبت خواهيم كرد. 

💠بالا رفتن كيفيت رابطه جنسي

ماساژ جنسي باعث كاهش استرس و تنش شده و شريك جنسي شما را مشتاق برقراري رابطه جنسي خواهد كرد. با توجه به تأثيري كه استفاده از ماساژ در رهايي جسم و روان از استرس‌ها و مشكلات روزمره داشته و همين‌طور به دليل خاصيت تحريك‌كنندگي جنسي آن، انجام اين ماساژ مي‌تواند باعث تجربه رابطه جنسي باكيفيتي ميان شما و همسرتان باشد.

💠بهبود مشكلات جنسي

برخي از مشكلات جنسي نظير سردمزاجي يا مشكلاتي كه در زمان ارگاسم ايجاد مي‌شود با كمك گرفتن از اين ماساژ قابل‌بهبود خواهد بود. علاوه بر اين ماساژ جنسي باعث كاهش استرس مي‌شود و با توجه به تأثيري كه استرس بر بروز مشكلات جنسي ازجمله ترس از دخول دارد اين راهكار مي‌تواند پيشنهاد مفيدي براي كاهش مشكلات جنسي باشد.

💠شناخت بيشتر بدن همسر

در طول ماساژ جنسي شما مي‌توانيد متوجه نكات مهمي در ارتباط با علايق و تمايلات جنسي همسر خود شويد. براي رسيدن به اين هدف مي‌بايست با دقت بيشتري به واكنش‌هاي همسرتان توجه داشته باشيد. تحريك بيشتر وي به‌وسيله برخي از حركات اين پيام را به شما مي‌رساند كه براي داشتن ارتباطي بهتر مي‌بايست به اين مناطق يا شيوه تحريك گري توجه بيشتري داشته باشيد. شناخت بدن همسر و علايق وي يكي از موضوعاتي است كه مي‌تواند باعث بهبود كيفيت ارتباط جنسي شما و همسرتان باشد.

💠بالا رفتن سلامت جسمي و روحي

متخصصين معتقدند كه به‌طوركلي ماساژها توانايي مطلوبي در افزايش سلامت جسم و روح دارند. براي مثال ماساژ مي‌تواند باعث تسهيل گردش خون در بدن شده و از اين طريق به افزايش انرژي و نشاط فرد كمك كند. همچنين كاهش انقباضات عضلاني و يا افزايش هورمون‌هاي شادي بخشي همچون سروتونين باعث بهبود وضعيت جسمي و رواني فرد خواهد شد. ماساژ جنسي مي‌تواند بر سلامت جسمي و رواني زوجين تاثير گذاشته و آن را بهبود بخشد.

💠افزايش علاقه و توجه ميان زوجين

صرف‌نظر از تأثيري كه ماساژ جنسي در عملكرد جنسي شما و همسرتان خواهد داشت، اين رفتار به شريك عاطفي شما اين پيغام را خواهد داد كه شما به او، آرامش و لذت وي توجه داريد. دريافت اين توجه از جانب شما مي‌تواند تا حد زيادي باعث افزايش علاقه و محبت همسرتان به شما شده و از اين طريق كيفيت رابطه عاطفي شما را تحت تأثير قرار دهد.

اصول ماساژ جنسي

تسلط با اصول ماساژ جنسي باعث رفع نيازهاي همسر و لذت او خواهد شد. انجام اين راهكارها به هيچ عنوان سخت و يا پرهزينه نبوده و از طرفي تاثير زيادي در اثربخشي ماساز خواهد داشت. برخي از اين اصول شامل موارد زير مي‌شوند.

🔶از تخت خواب استفاده نكنيد

معمولا افراد تصور مي‌كنند كه بايد از تخت خواب و يا سطحي نرم براي ماساز جنسي استفاده كنند. اما اينگونه نيست. سطح مناسب براي ماساژ بايد كمي سفت باشد تا بدن شكل ان را به خود نگيرد. در اين شرايط همسر مي‌تواند براي ماساژ، روي زمين بخوابد. استفاده از بالشت نيز توصيه نمي‌شود. بدن بايد كاملا صاف و در يك سطح باشد. مي‌توانيد از ملحفه هاي تميز استفاده كنيد. اما نيازي به تشك و يا پتو نيست.

🔶فضاي آرام مهيا كنيد

بهتر است فضايي را براي ماساژ انتخاب كنيد كه آرام و به دور از هرگونه تنش باشد. در واقع براي اثربخشي بيشتر ماساژ جنسي، فراهم كردن محيط مناسب آن، حائز اهميت خواهد بود. از طرف ديگر، تمام فعاليت هاي جنسي بايد در فضايي امن انجام گيرند. براي مثال شايد فردي از اينكه حين ماساژ گرفتن، توسط ديگر اعضا ديده شود؛ حس خوبي نداشته باشد. به همين دليل بايد زمان و مكان مناسبي را براي آن در نظر گرفت.

🔶شستن دست ها

از آنجايي كه در ماساژ جنسي، به طور مستقيم با پوست و عضلات افراد سر و كار داريم؛ بهتر است قبل از انجام اينكار به خوبي دست هاي خود را شسته و آنها را ضدعفوني كنيم. اين يكي از شروط اصلي و اساسي براي ماساژ است. شستن دست ها با آب گرم و يا گرم كردن دستان قبل از ماساژ مي‌تواند تاثير آن را افزايش دهد.

🔶استفاده ار روغن ها و عطرهاي مخصوص

براي انجام ماساژ جنسي، مي‌توان از روغن هاي مخصوص اينكار نيز استفاده كرد. استفاده از روغن، نه تنها لذت حاصل از ماساژ را افزايش مي‌دهد؛ بلكه از بروز آسيب هاي احتمالي نيز جلوگيري خواهد كرد. روغن باعث تسهيل حركت دست ها بر روي بدن مي‌گردد و همچنين دما را نيز متعادل نگه مي‌دارد. از آنجايي كه احتمال اين روغن را به نواحي مختلف بدن خواهيد زد؛ بايد از حساسيت زا نبودن ان نيز اطمينان حاصل كنيد.

🔶با صبوري اين كار را انجام دهيد

در هنگام انجام ماساز جنسي، نبايد عجله كنيد.آرامش و صبوري در حين انجام ماساژ بسيار اهميت دارد. انجام عجولانه اينكار، سبب تشديد خستگي و حتي بروز درد در نواحي مختلف بدن مي‌گردد. البته بهتر است سرعت دست خود را با همسر خود تنظيم كنيد. براي مثال اگر او به ماساژ با ريتم سريع تر علاقه دارد؛ شما نيز اينكار را با ريتم تندتري انجام دهيد. اما به طور كلي ماساژ بايد به آرامي و با طمانينه انجام شود.

سخن پاياني

ماساژ جنسي، قطعا يكي از راه هاي موثر در ابراز احساسات و همچنين بالارفتن كيفيت رابطه جنسي است. انجام درست و به آرامي آن در فرايند اينكار بسيار مهم است. همچنين ماساژ علاوه بر تاثيري كه بر رابطه جنسي دارد؛ براي سلامت جسمي نيز بسيار مفيد است. البته نبايد در انجام آن زياده روي كرد. زوجين مي‌توانند با يادگيري اصول و قواعد ماساژ و همچنين تمرين آن، رابطه بهتري را با همسر خود تجربه كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه ماساژ جنسي مي‌توانيد در هر ساعت از روز براي مشاوره تلفني از طريق شماره 02191002360  و يا از طريق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو تماس حاصل نماييد. 

 

 

سوالات متداول

 

آيا ماساژ جنسي نياز به آموزش خاصي دارد؟

خير؛ ماساژ جنسي اصول ساده‌اي دارد كه با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد رابطه مطلوبي را براي خود و همسرتان رقم بزنيد. بااين‌حال درصورتي‌كه رابطه جنسي شما با مشكل خاصي مواجه است مي‌توانيد با كمك گرفتن از متخصصين روانشناسي جنسي راهكارهايي را براي استفاده از ماساژ در زمينهٔ بهبود مشكل خود آموزش ببينيد.

ماساژ جنسي چه مزايايي خواهد داشت؟

استفاده از اين راهكار باعث بالا رفتن كيفيت رابطه جنسي مي‌شود و بروز مشكلات جنسي به‌ويژه آن‌هايي كه با استرس و ساير مشكلات رواني ارتباط دارند را كاهش مي‌دهد.

منبع: ماساژ جنسي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ماساژ جنسي،
موضوع:
[ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۴۴:۳۹ ] [ ذهن نو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
  • مشاوره روانشناسی
  • مشاوره روانشناسی ذهن نو
  • ذهن نو
  • تست روانشناسی کیومایند
  • کلینیک تخصصی کودک
  • سن استعدادیابی کودک
  • استعدادیابی کودک دو ساله
  • استعدادیابی کودک سه ساله
  • استعدادیابی کودک چهار ساله
  • استعدادیابی کودک تهران
  • آموزش سکس
  • قرص تاخیری
  • علائم اعتیاد
  • مشاوره آنلاین روانشناسی
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره تلفنی خانواده
  • مشاوره تلفنی ازدواج
  • مشاوره تلفنی خیانت
  • مشاوره تلفنی کودک
  • مشاوره تلفنی جنسی
  • مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی تلفنی
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره کودک
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • ترک اعتیاد
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک شیشه
  • ترک شیره
  • ترک حشیش
  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک ماریجوانا
  • درمان استرس
  • درمان اضطراب
  • علائم اعتیاد به متادون
  • علائم اعتیاد به ترامادول
  • علائم اعتیاد به تریاک
  • علائم اعتیاد به هروئین
  • علائم اعتیاد به شیشه
  • علائم اعتیاد به کوکائین
  • ماریجوانا
  • علائم اعتیاد به حشیش
  • علائم اعتیاد به شیره
  • علائم اعتیاد به کراک
  • قالب وبلاگ
    نظرسنجی
    لینک های تبادلی
    فاقد لینک
    تبادل لینک اتوماتیک
    لینک :
    خبرنامه
    عضویت لغو عضویت
    پيوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
    پنل کاربری
    نام کاربری :
    پسورد :
    عضویت
    نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد:
    ایمیل :
    نام اصلی :
    آمار
    امروز : ---
    دیروز : ---
    افراد آنلاین : 3
    همه : ---
    چت باکس
    موضوعات وب
    موضوعي ثبت نشده است
    امکانات وب

    سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی