مشاوره روانشانسي ذهن نو
مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

براي دريافت خدمات از بهترين روانشناس خانواده شهركرد مي‌توانيد به مراكز معتبري كه در ادامه معرفي كرده‌ايم مراجعه نماييد. خانواده يكي از اركان اصلي جامعه بوده و وجود مشكل بين اعضاي آن به راحتي مي‌تواند سلامت روان زن و شوهر و فرزندان را تحت تاثير قرار بدهد. اين افراد در اجتماعات ديگري هم فعال هستند كه براي عملكرد مناسب نياز به دريافت آرامش از خانواده هايشان دارند.

بنابراين اگر در خانواده تان بحث و دعوا زياد است و خارج از منزل احساس مي‌كنيد كه راحت تر هستيد، حتما به روانشناس خانواده مراجعه نماييد. دوري از خانواده و قطع ارتباط با آن ها مشكل شما را حل نمي‌كند؛ چرا كه نبود هر كدام از آن‎ها باز هم رنجي براي شما به همراه دارد. پس حتما براي رفع مساله به مراكز معرفي شده مراجعه نموده و يا از طريق تلفن با درمانگران صحبت نماييد.

بهترين روانشناس خانواده شهركرد

پيدا كردن بهترين روانشناس خانواده شهركرد ديگر كار سختي نيست. چرا كه به كمك تلفن مي‌توانيد با بهترين متخصصان صحبت كرده و مشكلات خود را حل كنيد. شايد بارها به مشاوران متعدد مراجعه كرده باشيد و نتيجه دلخواه نگرفته باشيد؛ اين موضوع مي‌تواند ناشي از مسائل مختلفي باشد و شما نبايد براي حل مشكلات تان نااميد بشويد. متاسفانه بسياري از خانواده ها مسائل را رها كرده و به دنبال راه حل نيستند، پس به مرور وضعيت بدتر شده و حل كردن آن ها نيز زمان‌بر تر خواهد بود.

خدمات روانشناس خانواده يا خانواده درماني چيست؟

روانشناس خانواده شهركرد يا همان خانواده درماني در شهركرد يكي از زير شاخه‌هاي روانشناسي است كه به طور خاص در زمينه بهبود زندگي و روابط خانوادگي تلاش مي‌كند. مراجعه به خانواده درمانگر تنها به كساني كه دچار مشكلات و اختلافات خانوادگي هستند اختصاص ندارد و شما براي بهبود و ارتقاي كيفيت زندگي خود نيز مي‌توانيد به روانشناس خانواده در شهركرد مراجعه كنيد. اين جلسات مشاوره معمولاً با حضور تك تك اعضاي خانواده برگزار شده و روي روابط هريك از اعضا با ديگران كار مي‌كند تا نقايص رفتاري موجود بيشتر بررسي شده و با تمرين كردن اصلاح شوند.

چه كساني بايد به روانشناس خانواده شهركرد مراجعه كنند؟

 

همان طور كه گفته شد مراجعه به روانشناس خانواده شهركرد تنها به كساني كه دچار تعارضات جدي در زندگي خود هستند اختصاص ندارد. بلكه مي‌توانيد براي افزايش كيفيت زندگي خانوادگي خود نيز از راهنمايي‌هاي يك متخصص كمك بگيريد. با اين حال هنگام بروز مشكلات زير نيز مراجعه به خانواده درمانگر مي‌تواند كمك شاياني را به شما نمايد. پس در صورت بروز مشكلات زير و مشكلاتي مشابه حتما به روانشناس خانواده شهركرد مراجعه كنيد.

ـ وجود تعارض و اختلافات شديد بين زن و مرد 

– وجود اعتياد در يكي از اعضاي خانواده 

– درگيري يك يا چند نفر از اعضاي خانواده با يك اختلال رواني نظير افسردگي يا اضطراب

– بروز بحران‌هاي جدي در خانواده نظير مرگ يكي از اعضا يا ابتلا به يك بيماري كشنده

– ناتواني در مديريت دعواي بين خواهر و برادرها

-نبود علاقه و احترام بين زن و شوهر

– چالش‌هاي تربيتي بين زن و مرد در زمينه تربيت فرزندان

– خيانت يكي از زوجين و يا هر دو

– اختلاف در تربيت و مشكلات با نوجوان

– اختلاف بر سر ازدواج فرزندان 

-تعارض و مشكلات مرتبط با نوجوان خانواده 

-مشكلات و اختلافات در تربيت فرزند 

-شك به خيانت و يا سابقه خيانت همسر 

و…

كدام خانواده ها مي‌توانند نتيجه بهتري از خانواده درماني بگيرند؟

علاوه بر درمانگر، خصوصيات خانواده ها نيز در نتيجه بخش بودن درمان و خدمات روانشناس خانواده شهركرد تاثير دارد. طبق بررسي ها مشخص شد كه خانواده هايي كه داراي ويژگي هاي زير هستند نتيجه بهتري از جلسات درماني خواهند گرفت.

✅ خانواده‌هايي كه به دنبال راه حل و درمان هستند.

✅  خانواده‌هايي كه مشكلات را در درون خانواده مطرح و حل مي كنند.

✅  خانواده هايي كه خيلي دير مراجعه نكرده اند.

✅  خانواده‌هايي كه به درمان اهميت داده و ديدگاه مثبتي نسبت به درمانگر دارند.

✅  خانواده‌هايي كه اعضاي آن داراي اختلال رواني و شخصيتي نيستند.

✅  حداقل يكي از اعضا به روند درمان ايمان دارد.

✅  درمانگري مناسب انتخاب كرده اند.

چرا با وجود هزينه هاي زيادي كه كرديم خدمات روانشناس خانواده در شهركرد نتيجه بخش نبود؟

براي آن كه جلسات توسط روانشناس خانواده شهركرد به نتيجه برسد در قدم اول بايد بدانيد كه حل مسائل شما نياز به زمان دارد و بايد صبور باشيد. اين مشكلات ناگهاني ايجاد نشده اند؛ خيلي اوقات با اين مشكلات زندگي كرده‌ايد و حتي متوجه وجود آن ها هم نبوده‌ايد. پس تغيير اين رويه و عادات مخرب زمان بر است. همچنين بيشتر خانواده ها براي يك مشكل به درمانگر مراجعه مي‌كنند، اما در حقيقت مسائل متعددي وجود دارد كه بايد به آن ها رسيدگي شود. خانواده هاي زير نمي توانند از خدمات روانشناس خانواده شهركرد نتيجه مناسب بگيرند.

? عجول هستند

? صداقت ندارند و مسئوليت كارهايشان را به عهده نمي گيرند

? به توصيه هاي درمانگر توجه نمي كنند

? مرتب به جلسات نمي آيند

? دچار يكي از انواع اختلالات رواني مثل اختلالات شخصيت، افسردگي، اختلالات اضطرابي هستند.

? به روانشناس خانواده مناسب در شهركرد مراجعه نكرده اند.

? به روند درماني جلسات خانواده اعتقاد كم و يا هيچ اعتقادي ندارند.

? قصد تغيير و يا اعتقاد به از بين رفتن اختلافات را ندارند.

?  خيلي دير اقدام دريافت درمان كرده اند.

مراجعه به بهترين روانشناس خانواده شهركرد هزينه هاي زيادي دارد، چرا بايد اين همه هزينه كنم؟

خيلي از خانواده ها سال ها با مشكلاتي سر مي كنند و آن ها را بدون هيچ تغييري به حال خود رها مي كنند. غافل از آن كه اين مسائل به مرور زمان پيچيده تر و ريشه هايش قوي تر مي شود. پس با گذر زمان اعضاي خانواده فرصت هاي زيادي براي با هم بودن و شاد بودن و حتي رشد كردن را از دست مي دهند. آن ها به اين مشكلات عادت كرده و ديگر طريقه سالم زندگي و رفتر كردن را فراموش مي كنند.

پيامدهاي ناشي از عدم درمان مشكلات خانوادگي موجب تحميل هزينه هاي هنگفتي مي شود براي مثال اعضاي خانواده به دليل تنش ها دچار افسردگي مي شوند. يا فرزندان خانواده با دوستان ناباب گشته و دچار اعتياد مي شوند. پدر يا مادر خانواده به خيانت دچار شده و بنيان خانواده به خطر مي افتد.

بهترين روانشناس خانواده شهركرد چه ويژگي هايي دارد؟

متاسفانه در اين روزها علاوه بر فارغ التحصيلان روانشناسي، افرادي با ادعاي پوشالي اقدام به ارائه خدمات با عنوان بهترين روانشناس خانواده شهركرد مي‌كنند اما از علم و تخصص كافي در اين زمينه برخوردار نيستند. به همين دليل لازم است قبل از اينكه مشكلات و موضوعات خانوادگي خود را با مشاوران در ميان بگذاريد از اعتبار و تخصص مركز و روانشناس خانواده مدنظر خود و امكانات آن در شهركرد اطمينان كافي كسب كنيد. از جمله ويژگي‌هاي يك مركز روانشناسي معتبر مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

– مراكز مشاوره معتبر داراي مجوز رسمي از سازمان نظام روانشناسي يا سازمان بهزيستي كشور هستند.

– روانشناساني كه در مراكز مشاوره معتبر فعاليت مي‌كنند حداقل از مدرك كارشناسي ارشد برخوردارند و در حيطه‌هاي مرتبط با زوج و خانواده آموزش‌هاي ويژه ديده‌اند.

– بهترين روانشناس خانواده از جديدترين روش‌هاي درماني استفاده مي‌شود و اعضاي آن از نظر علمي به روز هستند.

– مراكز معتبر از تجهيزات كافي براي ارزيابي و تشخيص مشكلات روان برخوردار است و شما مي‌توانيد در آن انواع تست‌هاي هوش، شخصيت و تست‌هاي مرتبط با اختلالات رواني را انجام دهيد.

 

آدرس بهترين روانشناس خانواده شهركرد

شما مي توانيد براي دريافت خدمات از بهترين روانشناس خانواده در شهركرد از طريق تلفن يا آنلاين با برترين درمانگران خانواده كشوري ارتباط برقرار كنيد. در ادامه آدرس و تلفن دو مجموعه مورد تاييد را آورده ايم.

نام مركز مشاوره خانواده در شهركرد آدرس
بهترين روانشناس خانواده شهركرد در مركز مشاوره ذهن نو 02191002360
روانشناس خانواده شهركرد در مركز مشاوره آواژه 02166419012
مركز مشاوره شهركرد اميد خيابان كاشاني – نبش ميدان آيت الله دهكردي (دانشگاه) ساختمان كهكشان – طبقه اول
مركز مشاوره غلامرضا رئيسي ميدان ارتش – جنب اداره‌ي آموزش پرورش ناحيه
مركز مشاوره خانواده تبسم خيابان سعدي – حدفاصل چهارراه فصيحي و چهارراه سعدي – نرسيده به كلانتري 11- نبش كوچه 47- ساختمان گلشن – طبقه سوم
مركز مشاوره آفتاب شهركرد حافظ شمالي- ساختمان بزرگمهر- طبقه 3
مركز مشاوره فروزان شاه قلي حد فاصل ميدان چهارمحال و ميدان معلم – روبروي پارك لاله – بلوار آزادي – كوچه 4 آپادانا
مركز مشاوره فارسان فارسان – خيابان نياوران – چهارراه مژده – نبش نجابت جو – پلاك 352 – طبقه دوم شمالي

سخن آخر

دريافت خدمات از روانشناس خانواده شهركرد و يا همان خانواده درماني در شهركرد تنها بايد توسط كساني كه در اين حوزه تخصص كافي دارند صورت بگيرد. شما اگر با هر يك از اعضاي خانواده خود دچار تنش يا اختلافاتي شده ايد، كافي است به يكي از مراكز معتبر خانواده درماني مراجعه نماييد. مسلما دريافت خدمات از موسسه اي كه داراي مشاوراني متخصص و كاربلد باشد، اهميت زيادي دارد.

مجموعه ذهن نو با تجربه چندين و چند ساله در حوزه خدمات روانشناختي و خانواده درماني به شما به صورت كاملا حرفه اي خدمات درماني ارائه مي دهد. براي اين منظور بستري آماده كرده است كه بتوانيد از طريق تلفن همراه يا تلفن منزل با متخصصان اين مجموعه تماس گرفته و با بهترين روانشناس خانواده در كشور از شهركرد خدمات دريافت كنيد. همچنين مي توانيد اين خدمات را به صورت آنلاين نيز دريافت كنيد. اين نوع خدمات نيز با كيفيتي مشابه مشاوره‌هاي حضوري اجرا مي شود. پس براي رفع مسائل خانواده خود كافي است با شماره هاي درج شده تماس بگيريد.

براي دريافت خدمات از بهترين روانشناس خانواده شهركرد مي‌توانيد در هر ساعت از روز براي مشاوره تلفني خانواده از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو تماس حاصل نماييد.

 

سوالات متداول

آيا مركز ذهن نو شعبه اي براي مشاوره خانواده شهركرد دارد؟

خير هنوز شعبه اي حضوري در شهركرد احداث نشده است. اما شما مي توانيد با استفاده از موبايل يا تلفن منزل از خدمات روانشناس خانواده به صورت تلفني يا آنلاين با كيفيتي كاملا يكسان استفاده كنيد.

دريافت خدمات از روانشناس خانواده شهركرد براي چه كساني ضرورت دارد؟

تمام خانواده ها و كساني كه با اعضاي خانواده شان اعم از همسر، فرزندان، والدين و يا خواهر و برادر اختلاف يا تناقضاتي دارند، مي توانند از خدمات روانشناس خانواده شهركرد استفاده نمايند.

منبع: بهترين روانشناس خانواده شهركرد | خانواده درماني در شهركرد

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۵۰:۴۰ ] [ ذهن نو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
  • مشاوره روانشناسی
  • مشاوره روانشناسی ذهن نو
  • ذهن نو
  • تست روانشناسی کیومایند
  • کلینیک تخصصی کودک
  • سن استعدادیابی کودک
  • استعدادیابی کودک دو ساله
  • استعدادیابی کودک سه ساله
  • استعدادیابی کودک چهار ساله
  • استعدادیابی کودک تهران
  • آموزش سکس
  • قرص تاخیری
  • علائم اعتیاد
  • مشاوره آنلاین روانشناسی
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره تلفنی خانواده
  • مشاوره تلفنی ازدواج
  • مشاوره تلفنی خیانت
  • مشاوره تلفنی کودک
  • مشاوره تلفنی جنسی
  • مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی تلفنی
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره کودک
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • ترک اعتیاد
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک شیشه
  • ترک شیره
  • ترک حشیش
  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک ماریجوانا
  • درمان استرس
  • درمان اضطراب
  • علائم اعتیاد به متادون
  • علائم اعتیاد به ترامادول
  • علائم اعتیاد به تریاک
  • علائم اعتیاد به هروئین
  • علائم اعتیاد به شیشه
  • علائم اعتیاد به کوکائین
  • ماریجوانا
  • علائم اعتیاد به حشیش
  • علائم اعتیاد به شیره
  • علائم اعتیاد به کراک
  • قالب وبلاگ
    نظرسنجی
    لینک های تبادلی
    فاقد لینک
    تبادل لینک اتوماتیک
    لینک :
    خبرنامه
    عضویت لغو عضویت
    پيوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
    پنل کاربری
    نام کاربری :
    پسورد :
    عضویت
    نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد:
    ایمیل :
    نام اصلی :
    آمار
    امروز : ---
    دیروز : ---
    افراد آنلاین : 10
    همه : ---
    چت باکس
    موضوعات وب
    موضوعي ثبت نشده است
    امکانات وب

    سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی