مشاوره روانشانسي ذهن نو
مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

رابطه جنسي ضربدري به اين معناست كه دو نفر با يكديگر به توافق مي‌رسند و افراد ديگري را نيز وارد رابطه جنسي خود مي‌كنند. در اكثر مواقع معمولاً يك زوج به اين رابطه جنسي اضافه مي‌شود. بااين‌حال گاهي اوقات نيز صرفاً يك زن يا مرد ديگر به رابطه جنسي اضافه مي‌‌گردد. اگرچه بسياري از نوجوانان و جوانان اين موضوع را دليلي بر روشنفكري خود مي‌دانند، اما متاسفانه هرگز به عواقب برقراري رابطه جنسي ضربدري فكر نمي‎كنند. سكس ضربدري نه تنها بر رابطه زوجين بلكه بر روح و روان و جسم زن و مرد هم زخم هاي عميقي بر جاي مي‌گذارد.

احتمال بارداري يا بروز بيماري‌هاي مقاربتي پيامدهاي اوليه سكس ضربدري هستند. آسيب‌هاي روحي و شخصيتي و همين‌طور محروم ماندن از يك رابطه عميق عاطفي ازجمله مشكلاتي هستند كه در بلند مدت در پي رابطه جنسي ضربدري براي فرد به وجود خواهد آمد. در ادامه توضيحات كامل تري درباره علت بروز رابطه جنسي ضربدري و پيامدهاي آن صحبت كرده‌ايم. اگر شما يا همسر تان با چنين مساله اي روبرو شده‌ايد،

منبع: رابطه جنسي ضربدري | معايب و آسيب هاي سكس ضربدري

رابطه جنسي ضربدري چيست؟

تصور معمول و قابل‌انتظاري كه همه ما از رابطه جنسي داريم اين است كه ارتباط ميان دو فرد از جنس مخالف ايجاد مي‌شود. درحالي‌كه در روابط جنسي ضربدري معمولاً اين تصور شكسته و فرد يا افرادي به رابطه جنسي اضافه مي‌شوند. در متداول‌ترين شكل از اين رابطه جنسي معمولاً ارتباط جنسي ميان دو زوج اتفاق مي‌افتد اما احتمال دارد تعداد زوجين از اين نيز بيشتر شود و يا صرفاً فرد يا افرادي از يك جنس به رابطه جنسي اضافه شوند.

مي‌توان چنين گفت كه در روابط جنسي ضربدري يك توافق نانوشته وجود دارد و آن اين است كه هر فرد به‌شرط اينكه به ديگران اجازه برقراري رابطه با شريك جنسي خود را بدهد مي‌تواند با شريك جنسي ديگران وارد رابطه شود.

در برخي حالت‌هاي رابطه جنسي ضربدري هردو طرف موافق اين موضوع هستند كه براي كسب لذت بيشتر افراد ديگري را نيز در رابطه خود شريك كنند و در برخي موارد يكي از زوجين از سر اجبار و برخلاف ميل به خواسته فرد ديگر تن مي‌دهد.

دلايل گسترش رابطه جنسي ضربدري

اگرچه هنوز هم بسياري از افراد اين شيوه از برقراري رابطه جنسي را نادرست مي‌دانند بااين‌حال متأسفانه در سال‌هاي اخير تعداد افرادي كه اين قبيل روابط را تجربه كرده‌اند در حال افزايش يافتن است. به همين خاطر مي‌بايست اين سؤال را مطرح كرد كه چه دلايلي براي گسترش رابطه جنسي ضربدري در كشور وجود دارد؟

◀️ تابوشكني

شايد بتوان يكي از دلايل گسترش يافتن رابطه جنسي ضربدري را همان گسترش يافتن آن دانست! به عبارتي هنگامي‌كه بر تعداد افرادي كه به يك موضوع اعتقاد دارند يا آن را تجربه كرده‌اند افزوده شود قبح آن در ميان سايرين نيز تا حد زيادي از بين رفته و ديگران احساس مي‌كنند كه مي‌توانند آن موضوع را تجربه كنند.

درنتيجه مي‌بايست اين نكته را در نظر داشت كه به ميزاني كه بر تعداد تجربه كنندگان رابطه جنسي ضربدري افزوده مي‌شود بر تعداد افرادي كه احتمال دارد در آينده اين شيوه از رابطه جنسي را تجربه كنند نيز افزوده مي‌شود.

◀️ رواج ***گرافي از دلايل گسترش رابطه جنسي ضربدري

يكي از معايب تماشاي تصاوير و فيلم‌هاي ***گرافي اين است كه آن‌ها رفتارهاي خلاف عرف يا اخلاق را به‌عنوان موضوعاتي كه مي‌تواند لذت رابطه جنسي را افزايش دهد به شما نشان مي‌دهند. يكي از اين مسائل برقراري روابط جنسي ضربدري است كه در بسياري از اين فيلم‌ها به‌عنوان موضوعي بسيار عادي نمايش داده مي‌شود و اين مسئله باعث خواهد شد تا افرادي كه الگوهاي ارتباط جنسي خود را از اين قبيل فيلم‌ها دريافت مي‌كنند به سمت اين شكل از رابطه تمايل پيدا كنند.

◀️ تفاوت ديدگاه‌ها نسبت به رابطه جنسي و عاطفي

در سال‌هاي اخير ديدگاه‌هاي نوجوانان و جوانان نسبت به روابط عاطفي و جنسي تغييرات بسياري پيداكرده است. براي مثال برخي از دختران و پسران بدون هيچ‌گونه تعهد يا احساس عاطفي صرفاً به‌عنوان شريك جنسي با يكديگر ارتباط برقرار مي‌كنند. در چنين شرايطي طبيعي است كه آن‌ها به رابطه جنسي نه به‌عنوان بخشي از يك رابطه عاطفي و در قالب تشكيل خانواده بلكه به‌عنوان وسيله‌اي براي دستيابي به لذت نگاه كرده و طبيعتاً به دنبال راهكارهايي براي افزايش اين لذت هستند.

◀️ فانتزي‌هاي جنسي

فانتزي‌هاي جنسي به معناي رفتارهايي هستند كه شما در تخيلات جنسي خود آن‌ها را انجام مي‌دهيد و يا توقع داريد طرف مقابلتان آن‌ها را براي شما انجام دهد. برقراري رابطه جنسي ضربدري ممكن است در تصورات جنسي بسياري از ما وجود داشته باشد اگرچه درصد بالايي از اين افراد هرگز تصورات خود را عملي نمي‌كنند بااين‌حال وجود چنين فانتزي‌هايي يكي از دلايلي است كه باعث بروز اين شكل از رابطه مي‌شود.

◀️ عدم توجه به روش هاي سالم براي كسب لذت جنسي با همسر

يكي از دلايلي كه مي‌تواند زوجي را به سمت رابطه جنسي ضربدري متمايل كند اين است كه آن‌ها از رابطه دونفره خود به حد كافي لذت نمي‌برند و يا مشكلاتي در رابطه عاطفي ميان آن‌ها وجود دارد كه باعث مي‌شود چندان‌ كه بايد نسبت به يكديگر احساس تعلق‌خاطر نداشته باشند. وجود چنين شرايطي باعث خواهد شد تا زوجين براي ايجاد تنوع و لذت در رابطه جنسي، خود به سراغ تجربه رابطه جنسي ضربدري بروند.

بهتر است در شرايطي كه متوجه چنين مشكلاتي در رابطه جنسي يا عاطفي با همسرتان مي‌شويد سعي كنيد تا با كمك گرفتن از مشاورين خانواده يا روانشناسان متخصص درزمينهٔ مسائل جنسي راهكارهايي را براي بالا بردن كيفيت ارتباط خود و همسرتان آموزش ببينيد.

◀️ زمينه سازي براي سواستفاده

متاسفانه هستند مرداني كه بويي از مردانگي نبرده و حتي از همسر خود براي درآمدزايي استفاده مي‌كنند. درخواست رابطه جنسي ضربدري در واقع شروعي براي سوء استفاده هاي بعدي است. اين مردان با توجيه كردن اين روابط در قدم بعدي همسر خود را مجبور به تن فروشي مي‌كنند.

پيامدهاي رابطه جنسي ضربدري

خارج كردن رابطه جنسي يا هر موضوع ديگر از حالت طبيعي آن به‌طورقطع پيامدهايي را به همراه خواهد داشت كه در ادامه راجع به مهم‌ترين آن‌ها صحبت خواهيم كرد. براي آشنايي بيشتر با ساير رابطه جنسي پر خطر كليك كنيد.

🔻آسيب‌هاي رواني

همان‌طور كه در هرم نيازهاي مازلو نيز مطرح مي‌شود انسان‌ها به‌صورت فطري نياز دارند تا به ديگران محبت كرده و مورد محبت آن‌ها قرار بگيرند. ارتباط جنسي نيز حداقل در فرهنگ كشور ما به‌عنوان زيرمجموعه‌اي از يك رابطه عاطفي و احساس تعلق‌خاطر صورت مي‌گيرد. برقراري رابطه جنسي ضربدري براي شما و شريك عاطفي‌تان اين پيغام را به همراه خواهد داشت كه شما صرفاً اسبابي براي كسب لذت هستيد و طرف مقابل هيچ علاقه‌اي به شما ندارد.

اين موضوع به‌ويژه در شرايطي كه يكي از زوجين بدون ميل قلبي و بر اساس اجبار طرف مقابل وارد رابطه شده باشد شدت بيشتري پيدا كرده و مشكلاتي را براي فرد به همراه خواهد داشت. احساس افسردگي، از دست دادن اعتمادبه‌نفس و يا بي‌اعتمادي نسبت به‌تمامي افراد جنس مخالف مي‌تواند از پيامدهاي اين مسئله باشد.

🔻سكس ضربدري و از بين رفتن روابط

رابطه جنسي ضربدري اگرچه مي‌تواند براي مدتي لذت جنسي بيشتري را براي شما به همراه داشته باشد بااين‌حال پيش از تصميم‌گيري براي چنين رابطه‌اي بهتر است اين را بدانيد كه اين قبيل روابط باعث از بين رفتن رابطه عاطفي شما و طرف مقابلتان خواهد شد. احساس حسادت و يا از دست دادن اعتمادبه‌نفس در مقابل شريك جنسي و عاطفي ازجمله مسائلي است كه بر رابطه شما سايه خواهد انداخت. براي جلوگيري و يا رفع چنين مشكلاتي توصيه مي‌شود حتما مشاوره جنسي و زوج درماني دريافت كنيد.

🔻 از بين رفتن اعتمادها

يكي از مهم ترين عوامل در پايداري يك ازدواج، اعتماد است. شايد زوجين با اطلاع يكديگر دست به ارتباط با ديگري بزنند. اما در واقع با اين كار تيشه به ريشه هاي اعتماد ازدواج شان زده‌اند. به مرور زمان بدبيني ها و شك ها در ذهن زن يا مرد رخنه كرده و ديگر جنبه هاي رابطه شان را نيز در بر مي‌گيرد. زن و مردي كه تن به رابطه جنسي ضربدري مي‌دهند شايد هرگز متوجه نشده اند كه رابطه جنسي صرفا لذت جسماني نيست. بلكه نوعي اشتراك گذاري عميق عواطف و احساسات است.

🔻 رابطه جنسي ضربدري و بالا رفتن احتمال خيانت

شايد قبول نكنيد، اما تن دادن به رابطه جنسي ضربدري خود خيانت محسوب مي‌شود. در واقع خيانتي خودخواسته كه هر دو از آن اطلاع داريد. چنين وضعيتي باعث مي‌شود كه زن يا مرد مرزهاي ازدواج را بگسترد و به روابط فرازناشويي ديگري نيز تن دهد. در چنين مواردي تنش ها نه تنها كم نمي‌شود، بلكه وضعيت روحي و رواني هر دو نفر به شدت به هم مي‌ريزد. معمولا در چنين مواقعي به متخصصين روانشناسي مراجعه مي‌كنند. حال آن كه زخم ها بسيار عميق شده اند.

🔻 طلاق و از هم پاشيدن خانواده

نهايتا رابطه جنسي ضربدري بنيان خانواده را از بين برده و زوجين را به سمت طلاق پيش مي‌برد. چنين پاياني نه تنها براي خود زوجين بلكه براي فرزندان آن ها نيز پيامدهاي ناگواري به همراه خواهد داشت. زن و شوهر پس از برقراري رابطه جنسي ضربدري ابتدا متوجه مي‌شوند كه مي‌توانند لذت جنسي را با كسي غير از همسرشان هم بچشند و چون همسرشان در جريان است، ابتدا هيچ نوع اضطرابي حس نمي‌كنند اما با از بين رفتن اعتمادها وارد چرخه اي معيوب مي‌شوند. آن ها دائم با شك و تهمت به يكديگر به مرور از هم فاصله گرفته و در نهايت طلاق مي‌گيرند.

🔻 رابطه جنسي ضربدري و به خطر افتادن سلامت فرزندان

يكي ديگر از پيامدهاي جدي رابطه جنسي ضربدري به خطر افتادن سلامت روحي و جسمي فرزندان است. متاسفانه والديني كه وارد رابطه جنسي ضربدري شده اند، در اجتماعات نامناسبي نيز حضور پيدا مي‌كنند. اين افراد با حضور در منزل و ارتباط با فرزندان، نمي‌توانند الگوهاي خوبي براي اين كودكان باشند. پس تربيت و آموزش كودكان به خطر افتاده و در صورت مطلع شدن از روابط والدينشان آسيب هاي جدي تري خواهند ديد.

🔻 سواستفاده و تن فروشي

يكي ديگر از پيامدهاي رابطه جنسي ضربدري بالا رفتن احتمال سواستفاده هاي جنسي است. زناني كه به درخواست همسرشان تن به چنين رابطه جنسي مي‌دهند، خيلي راحت از طرف همسر يا ساير شركاي جنسي مي‌توانند مورد سواستفاده قرار بگيرند. متاسفانه احتمال اقدام به تن فروشي با اطلاع همسر اين زنان بسيار زياد است.

🔻 رابطه جنسي ضربدري و خطر ابتلا به بيماري هاي مقاربتي

رابطه جنسي با افراد متعدد خطر ابتلا به بيماري هاي جنسي را به شدت بالا مي‌برد. در چنين وضعيتي معمولا افراد براي كسب لذت جنسي بيشتر ديگر به مسائل بهداشتي نيز توجهي نمي‌كنند. خيلي از بيماري هاي ناعلاج جنسي از طريق همين رابطه جنسي ضربدري انتقال مي‌يابد.

🔻 از دست دادن اجتماعات و شان اجتماعي

در جامعه ما رابطه جنسي تنها با همسر به رسميت شناخته مي‌شود. بنابراين هر نوع رابطه جنسي ديگري شما را ملزم به مخفي كاري مي‌كنند. پس شما دچار محدوديت هايي در روابط تان خواهيد شد. به مرور زمان براي حفظ شأن اجتماعي تان دروغ و دو رنگي به ديگر عادات تان اضافه مي‌شود. محدود شدن روابط و از دست دادن برخي دوستان و جايگزيني آن ها با كساني كه با رابطه جنسي ضربدري مشكلي نداشته باشند، روزبروز شما را در اين منجلاب بيشتر فرو مي‌برد.

🔻 رابطه جنسي ضربدري و حاملگي

يكي ديگر از پيامدهاي ناگوار رابطه جنسي ضربدري، حاملگي از مردي غير از همسر است. در چنين مواردي حتي ممكن است نياز به آزمايش دي ان اي نيز وجود داشته باشد. متاسفانه پيامدهاي رابطه جنسي خارج از چهارچوب مي‎تواند پيامدهاي ناگواري براي افراد بي گناهي مثل اين كودكان نيز داشته باشد. بنابراين حتما و قطعا در صورت بروز چنين مسائلي هر چه زودتر با درمانگران خانواده و ازدواج موضوع را مطرح نماييد.

با پيشنهاد رابطه جنسي ضربدري چگونه برخورد كنيم؟

هنگامي‌كه پيشنهاد شركت در رابطه جنسي ضربدري به فرد داده مي‌شود بسياري از افراد آن را رد خواهند كرد. اما در شرايطي كه همسرتان از شما بخواهد همراه او در رابطه جنسي ضربدري شركت كنيد شايد مخالفت كردن برايتان سخت باشد. بسياري از افراد ممكن است به خاطر ترس از جدايي و پيامدهاي آن يا به دليل اطمينان از خيانت همسر در صورت عدم همراهي با وي، شهامت مخالفت با اين موضوع را نداشته باشند.

با توجه به آسيب‌هايي كه شركت در اين روابط مي‌تواند در رابطه عاطفي و همين‌طور سلامت روان شما ايجاد كند بهتر است به اين درخواست پاسخ منفي بدهيد و اگر دراين‌باره نياز به دريافت مشاوره داريد مي‌توانيد از روانشناسان خانواده كمك بگيريد. روانشناسان معمولاً بدون هيچ قضاوت منفي و بي‌طرفانه به صحبت‌هاي شما گوش كرده و به شما در يافتن بهترين راهكار كمك خواهند كرد. 

✨به درخواست رابطه جنسي ضربدري با قدرت نه بگوييد

هنگامي‌كه پيشنهاد رابطه جنسي ضربدري به شما داده مي‌شود ابتدا خوب به آن فكر كنيد و مطمئن شويد كه دچار سوءتفاهم نشده‌ايد. درصورتي‌كه تصميم گرفته‌ايد اين درخواست را رد كنيد با صراحت نظر خود را بيان كنيد. توجه داشته باشيد كه سكوت كردن يا صحبت‌هاي غيرصريح هرگز نمي‌تواند نظر شما را به ديگران بيان كند و چه‌بسا آن‌ها احساس كنند كه شما چندان نيز نسبت به اين مسئله بي‌ميل نيستيد.

به همين خاطر اگر قصد رد كردن اين درخواست را داريد با صراحت نظر خود و همين‌طور دلايلتان براي مخالفت را بيان كنيد. سعي كنيد با همسرتان يا هر فرد ديگري كه اين پيشنهاد را مطرح كرده در يك فضاي منطقي صحبت كنيد و او را نيز از عواقب تصميمش آگاه نماييد.

✨راجع به آينده رابطه خود تصميم بگيريد

اگر همسر شما در اين قبيل روابط جنسي حضور دارد و يا از شما نيز مي‌خواهد با او همراهي داشته باشيد بهتر است راجع به ادامه ارتباط با وي تصميم جدي بگيريد. روانشناسان خانواده معتقدند ماندن در يك رابطه عاطفي كه در آن خيانت بارها اتفاق مي‌افتد و يا طرف مقابل، شما را به انجام كارهايي برخلاف ميلتان وادار مي‌كند آسيب‌هاي روحي بسياري را به همراه خواهد داشت و به همين خاطر اگر درگير چنين روابطي شده‌ايد سعي كنيد مشكلات موجود را حل كرده و در صورت شكست به رابطه پايان دهيد.

✨از يك مشاور كمك بگيريد

بسياري از افرادي كه پيشنهاد شركت در رابطه جنسي ضربدري را دريافت مي‌كنند و يا به‌اجبار در اين روابط شركت داده مي‌شوند آسيب‌هاي روحي شديدي را تجربه خواهند كرد. اگر تصميم گرفته‌ايد ارتباط خود را با چنين فردي پايان دهيد بهتر است براي بررسي وضعيت سلامت روان خود از يك مشاور كمك بگيريد.

مشاورين به شما كمك خواهند كرد تا شرايط تلخ گذشته را فراموش كرده و از تأثير رابطه جنسي ضربدري بر ادامه زندگي خود جلوگيري كنيد. علاوه بر اين چنانچه با همسرتان به توافق رسيده‌ايد كه از اين ارتباطات فاصله بگيريد مشاورين خانواده مي‌توانند راهكارهاي مفيدي را براي عملي كردن اين تصميم و همين‌طور بهبود كيفيت ارتباط عاطفي و جنسي در اختيارتان بگذارند. براي شروع زوج درماني كليك كنيد.

فرزندان شما يكي از گروه‌هاي آسيب‌پذير درزمينهٔ روابط جنسي ضربدري هستند. درصورتي‌كه فرزندان شما متوجه وجود چنين روابطي بين والدين خود شوند آسيب‌هاي روحي بسياري را تجربه خواهند كرد. فضاي عاطفي نامناسب در يك خانواده حتي اگر آن‌ها متوجه دليل اين شرايط نشوند ازجمله مسائلي است كه مي‌تواند باعث آسيب آن‌ها شود. در شرايطي كه فرزندان شما يا فردي از نزديكان شما درگير اين موضوع هستند بهتر است دراين‌باره از يك روانشناس كودك كمك بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه جنسي ضربدري مي‌توانيد در ساعت از روز براي مشاوره جنسي تلفني از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت شهري با شماره 9099070354 با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو تماس حاصل نماييد.

 

 

سؤالات متداول

رابطه جنسي ضربدري يعني چه؟

رابطه جنسي ضربدري به شيوه اي از برقراري ارتباط جنسي گفته مي شود كه در آن به غير از زن و شوهر، فرد يا افراد ديگري نيز حضور دارند. اين افراد مي توانند يك زوج ديگر و يا يك زن يا مرد باشند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۳۶:۰۹ ] [ ذهن نو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
  • مشاوره روانشناسی
  • مشاوره روانشناسی ذهن نو
  • ذهن نو
  • تست روانشناسی کیومایند
  • کلینیک تخصصی کودک
  • سن استعدادیابی کودک
  • استعدادیابی کودک دو ساله
  • استعدادیابی کودک سه ساله
  • استعدادیابی کودک چهار ساله
  • استعدادیابی کودک تهران
  • آموزش سکس
  • قرص تاخیری
  • علائم اعتیاد
  • مشاوره آنلاین روانشناسی
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره تلفنی خانواده
  • مشاوره تلفنی ازدواج
  • مشاوره تلفنی خیانت
  • مشاوره تلفنی کودک
  • مشاوره تلفنی جنسی
  • مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی تلفنی
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره کودک
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • ترک اعتیاد
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک شیشه
  • ترک شیره
  • ترک حشیش
  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک ماریجوانا
  • درمان استرس
  • درمان اضطراب
  • علائم اعتیاد به متادون
  • علائم اعتیاد به ترامادول
  • علائم اعتیاد به تریاک
  • علائم اعتیاد به هروئین
  • علائم اعتیاد به شیشه
  • علائم اعتیاد به کوکائین
  • ماریجوانا
  • علائم اعتیاد به حشیش
  • علائم اعتیاد به شیره
  • علائم اعتیاد به کراک
  • قالب وبلاگ
    نظرسنجی
    لینک های تبادلی
    فاقد لینک
    تبادل لینک اتوماتیک
    لینک :
    خبرنامه
    عضویت لغو عضویت
    پيوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
    پنل کاربری
    نام کاربری :
    پسورد :
    عضویت
    نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد:
    ایمیل :
    نام اصلی :
    آمار
    امروز : ---
    دیروز : ---
    افراد آنلاین : 3
    همه : ---
    چت باکس
    موضوعات وب
    موضوعي ثبت نشده است
    امکانات وب

    سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی