مشاوره روانشانسي ذهن نو
مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره اما دليل آن را نمي‌دانم. يكي از سوالات پر تكرار دخترها در روابط دوستي اين سوال است كه چرا با وجود چند سال دوستي اما دوست پسرم اقدامي براي ازدواج نمي‌كند. اگر به طور كل بررسي كنيم، دختر ها علاقه بيشتري به ازدواج دارند. اما درصد بالايي از پسرها به دليل ترس از تعهد به سوي ازدواج نمي‌روند. بنابراين دلايل متفاوتي در عدم علاقه آقايان به ازدواج وجود دارد. كه در اين مقاله تمام دلايل و پاسخ به اين رفتار را توضيح داده ايم. براي ريشه يابي و بررسي عميق تر بايد از روانشناس كمك بگيريد.

منبع: دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره | با پسري كه ازدواج نميخواهد بمانم يا نه | 6 راهكار براي تصميم گير

دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره

در جامعه امروزي جوانان علاقه اي به ازدواج ندارند. معمولا پسرها روابط دوستانه را به ازدواج ترجيح مي‌دهند. اما از دختر ها انتظار دارند كه روابط دوستي را مانند ازدواج با آنها پيش ببرند. امروزه درصد افرادي كه گرايش به ازدواج سفيد دارند بسيار زياد شده است. به دليل عدم تعهد، ترس، مخارج يا تنوع طلبي علاقه خود را به ازدواج سفيد نشان مي‌دهند. با مشاهده چنين سبك ازدواج هايي علاقه اي به ثبت رسمي ندارند.

معمولا در صحبت بيش از نيمي از دختر خانم ها شنيده مي‌شود كه دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره. درسته با اين فرد بمونم يا نه؟ در رابطه با اين موضوع حتما از روانشناس راهنمايي بگيريد. تا با بررسي شخصيت و ويژگي هاي هردو، براي ماندن يا ترك رابطه به شما كمك كنند.

نشانه هاي دوست پسري كه قصد ازدواج ندارد

اين جمله كه دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره را شايد زياد شنيده باشيد. روابط زيادي وجود دارند كه بدون هدف در حال پيشرفت هستند. اما اين آقايان نشانه هايي را در رفتار دارند كه هر خانمي بايد به آن ها توجه كند. در اين بخش از مقاله راجع به نشانه هاي دوست پسري كه قصد ازدواج ندارد.

✅ قول ازدواج مي‌دهند اما زماني براي آن مشخص نمي‌كنند.

✅ در انتخاب شما به عنوان همسر دودل هستند.

✅براي حل مشكلات و مسائل رابطه تلاشي نمي‌كنند.

✅ ديدگاه مثبتي نسبت به ازدواج ندارند.

✅ براي رابطه جنسي قبل از ازدواج بسيار تلاش مي‌كنند.

✅عنوان رابطه را مشخص نمي‌كنند.

✅ اگر در رابطه با آينده صحبت كنيد پريشان مي‌شوند.

✅ اگر در رابطه با ازدواج صحبت كنيد، تلاش مي‌كنند تا موضوع را عوض كنند.

✅اشاره به موضوع ازدواج آنها را پريشان مي‌كند.

✅ ديگران را در جريان رابطه شما قرار نمي‌دهند.

✅ شما را به خانواده معرفي نمي‌كنند.

✅براي جلب رضايت خانواده تلاش نمي‌كنند.

✅ علاقه به ازدواج ندارند.

✅بهانه هاي مختلفي براي ازدواج مي‌آورند.

✅ شما را در جريان كارهاي خود قرار نمي‌دهند.

چرا دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره ؟

دليل اين سوال كه چرا دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره در هر فردي متفاوت است. اما بارز ترين دلايل را در اين بخش از مقاله توضيح داده ايم.

🟡 عدم مسئوليت پذيري

يكي از بارز ترين دلايل اين موضوع كه چرا دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، عدم مسئوليت پذيري است. ازدواج نيازمند تعهد، مسئوليت پذيري و جديت است. اگر دوست پسر شما علاقه اي به ازدواج ندارد، پس فرد مسئوليت پذير و وفادار نيست. البته كه اگر دليل عدم مسئوليت پذيري است، ادامه دادن رابطه كار درستي نيست. قطعا با مشكلات زيادي روبرو خواهيد شد.

🔵 صداقت | دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره

اينكه فردي با صداي رسا و بلند بگويد علاقه اي به ازدواج ندارد، نشان از صداقت اوست. شايد براي يافتن پاسخ سوال چرا دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، هيچ بهانه اي وجود نداشته باشد و فرد با صداقت كامل حرف هاي دلش را بزند. بنابراين به صداقت افراد احترام بگذاريد. اگر شما به شدت به ازدواج علاقه داريد، مي‌توانيد با اين افراد به راحتي خداحافظي كنيد.

🔴 عدم علاقه

لازمه هر ازدواجي علاقه و دوست داشتن است. اگر اين علاقه وجود نداشته باشد فرد مقابل نسبت به ازدواج مردد مي‌شود. بنابراين يكي از دلايل قابل بررسي اينكه چرا دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، عدم علاقه به شماست.

🟢 خاطرات بد گذشته | دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره

رابطه عاطفي را همه تجربه كرده اند. حال اگر اين رابطه باعث آسيب به فرد مقابل شود، خاطره بد به جا مي‌گذارد. و فرد تا مدت ها درگير مسائل عاطفي است. بنابراين مشكلاتي كه در روابط قبلي تجربه كرده ايد باعث عدم علاقه به ازدواج مي‌شود. در واقع مي‌توانيد از دلايلي كه دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، خاطرات گذشته را در نظر بگيريد.

🟠 ترس

عده اي از افراد وجود دارند كه ديدگاه مناسبي به ازدواج ندارند. در واقع ترس از مسائل مختلفي مانند پدر شدن، تعهد، مسئوليت پذيري و … باعث بسياري از مسائل مي‌شود. بنابراين يكي از دلايل موضوع دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، ترس از مسائل مختلف است.

🟤 تجربيات ديگران | دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره

يكي از دلايل موضوع دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، تجربيات ديگران است. جامعه امروزي درصد ازدواج ناموفق بيشتري نسبت به ازدواج موفق دارد. و در هر خانواده طلاق وجود دارد. بنابراين ترس از تجربيات تلخ ديگران و در جريان زندگي ناموفق اطرافيان بودن باعث عدم علاقه به ازدواج مي‌شود.

🟣 تصميم شخصي

يكي از پاسخ ها به سوال چرا دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، تصميم شخصي فرد است. هميشه بهانه پسرها براي ازدواج را نبايد به تفكرات منفي نسبت داد. هر فردي براي زندگي خود تصميمات و برنامه ريزي هايي مي‌گيرد. و نبايد علايق و نظرات خود را به اين افراد تحميل كرد. برخي از افراد توانايي پذيرش و مسئوليت پذيري ندارند. ازدواج فوايد زيادي دارد، اما اينكه فردي توانايي تعهد، پذيرش و مسئوليت پذيري نداشته باشد، نبايد تن به ازدواج دهد. در اين شرايط زندگي خوبي نخواهد داشت.

⚫ كمالگرايي | دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره

يكي از دلايل اين موضوع كه دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، كمالگرايي است. معمولا افرادي كه علاقه اي به ازدواج ندارند، ريشه كمالگرايي دارند. اين افراد در انتخاب همسر بسيار وسواس به خرج مي‌دهند و با كوچكترين حركت از سمت مقابل پشيمان مي‌شوند.

⚪ وسواس فكري

دليل اينكه دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره چيه؟ شايد وسواس فكري يكي از دلايل عدم علاقه پسر به ازدواج است. در اين شرايط افراد ساعت هاي زيادي انرژي را براي قانع شدن شما صرف مي‌كنند.

با پسري كه ازدواج نميخواهد بمانم يا نه؟

سوالي كه براي خانم ها پيش مي‌آيد اين است كه دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، تو رابطه بمانم يا نه؟ براي اينكه به جواب صحيحي از اين پاسخ برسيد، اين بخش مقاله را با دقت مطالعه كنيد.

🔘 تعيين كننده شما هستيد

در پاسخ به اين سوال كه دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، در رابطه بمانم يا خير؟ تنها شما هستيد كه بايد تصميم بگيريد. هيچ فردي نمي‌تواند بگويد كه رابطه را تمام كنيد يا خير. بنابراين تعيين كننده اصلي شما هستيد. در پاسخ به اين سوالات بايد به خودشناسي و ايده آل هاي خود رسيده باشيد.

🔘 از فرصت هاي خود مراقبت كنيد

تنها كسي كه در رابطه با سوال دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، آيا ادامه دهم؟ خود شما هستيد. اگر دوست پسرتان علاقه اي به ازدواج نداشت. اما فرصت هاي زيادي در زندگي داشتيد كه از هر لحاظ براي شما مناسب بود، تجربه كنيد. ازدواج نيازمند تعهد، وفاداري، ماندگاري و … است. بنابراين هيچ فردي را براي ازدواج اجبار نكنيد.

🔘 تحمل نكنيد

ازدواج فرايندي 2 طرفه است و زماني كه يكي از طرفين علاقه اي به ازدواج نداشته باشد، نبايد به ظاهر رضايت نشان دهيد. اما در عمل تلاش كنيد تا او را راضي به ازدواج كنيد. حتي اگر دوست پسر خود را مجبور به ازدواج كنيد، با پاسخ خوبي روبرو نخواهيد شد. بنابراين نمي‌توانيد اين خواسته را به او تحميل كنيد. بنابراين اگر در ماندن و رفتن ترديد داريد نبايد خواسته هاي خود را به او تحميل كنيد. بدون تحميل خواسته هايتان تصميم بگيريد.

🔘 مراقب سوء استفاده باشيد

عده زيادي وجود دارند كه قصد ازدواج ندارند، اما علاقه به روابط جنسي متعدد دارند. در اين شرايط شما وسيله اي براي رفع نيازهاي دوست پسرتان هستيد. پي اگر دنبال پاسخ اين سوال هستيد كه چرا دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره؟ يا در اين شرايط بايد با دوست پسرم باشم يا خير؟ بايد سوءاستفاده هاي او را در نظر بگيريد.

🔘 روشن فكري افراطي را در نظر داشته باشيد

روشن فكرهاي افراطي يا روشن فكر نماهايي وجود دارند. كه هر چيزي را به نفع خود باشد قبول دارند. اگر به نفعشان باشد آزادي معنا پيدا مي‌كند و اگر نفعي در كار نباشد، افكار روشن فكرانه نخواهند داشت. اين افراد زماني كه حرف از دلبستگي و ازدواج مي‌شود، ازدواج سفيد را پيشنهاد مي‌دهند. اگر با چنين شرايطي موافق نيستيد، هرگز رابطه را ادامه ندهيد. بنابراين در پاسخ به اين سوال كه دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره، آيا باهاش بمونم يا نه؟ بايد رفتار او را زير نظر داشته باشيد تا بي گدار به آب نزنيد.

🔘 از خودگذشتگي نكنيد

در جامعه امروزي بسيار مشاهده مي‌شود كه خانم ها با وجود اينكه دوست پسرشان به ازدواج علاقه ندارد، رابطه جنسي برقرار مي‌كنند و با هر فراز و نشيبي در رابطه مي‌مانند. بايد اين موضوع را در نظر بگيريد كه پس از اتمام رابطه، حس ترحم و دلسوزي خواهيد داشت. بنابراين دلسوزي در رابطه هاي بي هدف را كنار بگذاريد.

كلام آخر

به نظر شما تمامي دختر خانم ها و آقايان به ازدواج علاقه دارند؟ در جامعه امروزي، تقريبا بيشتر جوانان به ازدواج علاقه اي نشان نمي‌دهند. اما عده اي وجود دارند كه با اميد واهي به دختران قول ازدواج مي‌دهند، اما به هيچ قدمي بر نمي‌دارند. اين سوال هم معمولا براي دختران پيش مي‌آيد كه چرا دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره؟ براي بررسي دلايل دقيق تر بايد ويژگي هاي شخصيتي فرد مقابل را با كمك روانشناس بررسي كنيد. مركز مشاوره ذهن نو به صورت تلفني و حضوري به شما مراجعين گرامي خدمات ارائه مي‌دهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه پاسخ به سوال چرا دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره مي‌توانيد در هر ساعت از روز براي مشاوره تلفني از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو تماس حاصل نماييد.

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران از طريق تلفن ثابت در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

سراسر كشور :9099070354

جهت مشاوره تلفني با موبايل و رزرو وقت حضوري

شماره تماس با موبايل : 02191002360

منبع: دوست پسرم اعتقادي به ازدواج نداره | با پسري كه ازدواج نميخواهد بمانم يا نه | 6 راهكار براي تصميم گير

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۱۷:۰۵ ] [ ذهن نو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
  • مشاوره روانشناسی
  • مشاوره روانشناسی ذهن نو
  • ذهن نو
  • تست روانشناسی کیومایند
  • کلینیک تخصصی کودک
  • سن استعدادیابی کودک
  • استعدادیابی کودک دو ساله
  • استعدادیابی کودک سه ساله
  • استعدادیابی کودک چهار ساله
  • استعدادیابی کودک تهران
  • آموزش سکس
  • قرص تاخیری
  • علائم اعتیاد
  • مشاوره آنلاین روانشناسی
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره تلفنی خانواده
  • مشاوره تلفنی ازدواج
  • مشاوره تلفنی خیانت
  • مشاوره تلفنی کودک
  • مشاوره تلفنی جنسی
  • مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی تلفنی
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره کودک
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • ترک اعتیاد
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک شیشه
  • ترک شیره
  • ترک حشیش
  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک ماریجوانا
  • درمان استرس
  • درمان اضطراب
  • علائم اعتیاد به متادون
  • علائم اعتیاد به ترامادول
  • علائم اعتیاد به تریاک
  • علائم اعتیاد به هروئین
  • علائم اعتیاد به شیشه
  • علائم اعتیاد به کوکائین
  • ماریجوانا
  • علائم اعتیاد به حشیش
  • علائم اعتیاد به شیره
  • علائم اعتیاد به کراک
  • قالب وبلاگ
    نظرسنجی
    لینک های تبادلی
    فاقد لینک
    تبادل لینک اتوماتیک
    لینک :
    خبرنامه
    عضویت لغو عضویت
    پيوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
    پنل کاربری
    نام کاربری :
    پسورد :
    عضویت
    نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد:
    ایمیل :
    نام اصلی :
    آمار
    امروز : ---
    دیروز : ---
    افراد آنلاین : 4
    همه : ---
    چت باکس
    موضوعات وب
    موضوعي ثبت نشده است
    امکانات وب

    سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی