مشاوره روانشانسي ذهن نو
مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

چگونه يك پسر را عاشق كنيم؟ اين سؤال تبديل به يك چالش و موضوع مهم در زندگي بسياري از دختران شده است. با توجه به اينكه داشتن يك رابطه عميق عاطفي يكي از نيازهاي اساسي هر فردي است، پس نيازي نيست براي داشتن چنين سؤالي از خود خجالت بكشيد يا احساس كنيد كه بايد اين موضوع را از ديگران مخفي نگه داريد. اگر احساس مي‌كنيد تاكنون به هر دليلي در روابط خود شكست خورده‌ايد يا طرف مقابل چندان‌كه بايد به شما توجه ندارد، بهتر است راهكارهايي را براي پاسخ به اين پرسش كه چگونه پسري را عاشق كنيم جست‌وجو كنيد. شما در اين مسير مي‌توانيد از مشاورين روانشناسي نيز كمك بگيريد. براي دريافت مشاوره رابطه دختر و پسر كليك كنيد.

 

 

منبع : چگونه يك پسر را عاشق كنيم

 

 

 

چگونه يك پسر را عاشق كنيم؟

اينكه چطور بتوانيد فرد مورد نظرتان را عاشق خود كنيد سواليست كه با توجه به شخصيت شما و طرف مقابل و همين‌طور ميزان ارتباط ميان شما متفاوت خواهد بود اما بعضي از راهكارها در اكثر مواقع و در ارتباط با بيشتر آقايان مي‌تواند شما را به هدفتان برساند. بهتر است به اين راهكارها توجه داشته باشيد و با توجه به شرايط خود و طرف مقابل تغييراتي در آن‌ها ايجاد كنيد:

1. به آراستگي ظاهرتان اهميت بدهيد

مهم نيست ارتباط شما با پسر موردعلاقه‌تان در چه حد باشد، حتي اگر صرفاً در حد سلام و احوالپرسي نيز با يكديگر آشنا هستيد يا مي‌خواهيد توجه او را به سمت خود جلب كنيد، يكي از اولين اصولي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه آراستگي ظاهرتان را حفظ كنيد. به اين موضوع توجه داشته باشيد كه آراستگي ظاهري به معناي آرايش كردن بيش‌ازحد و يا تغيير دائم لباس‌ها نيست. بالعكس خانم‌هايي كه براي جلب‌توجه به اين رفتارها دست مي‌زنند دير يا زود باعث خستگي طرف مقابل مي‌شوند. سعي كنيد تا حد ممكن و در يك حد معمول هميشه تميز و مرتب باشيد. ظاهر موضوعي است كه حتي اگر هيچ ارتباط كلامي ميان شما وجود نداشته باشد، مي‌تواند توجه طرف مقابل را به سمت شما جلب كند. درنتيجه به اين موضوع توجه داشته باشيد.

2. اعتمادبه‌نفستان را بالا ببريد

همه انسان‌ها به افرادي كه اعتمادبه‌نفس بالايي دارند و براي خود احترام قائل مي‌شوند بيش از سايرين توجه مي‌كنند. اگر مي‌خواهيد ديگران را به سمت خود جلب كنيد در درجه اول بايد خودتان را باور داشته باشيد. حتي اگر احساس مي‌كنيد نسبت به طرف مقابل پايين‌تر هستيد، سعي كنيد در رفتار خود اين موضوع را از او پنهان نگه داريد. همواره به‌گونه‌اي با ديگران برخورد كنيد كه گويي از خود و توانايي‌ها و امتيازاتتان اطمينان كامل داريد. اگر احساس مي‌كنيد در اين زمينه ضعيف هستيد، بهتر است از يك مشاور كمك بگيريد.

تماس با مشاور

3. چگونه يك پسر را عاشق كنيم | متعادل رفتار كنيد

حفظ تعادل يكي از مهم‌ترين موضوعاتي است كه براي علاقمند كردن يك پسر بايد به آن توجه داشته باشيد. محبت يا بي‌توجهي بيش‌ازحد هر دو به يك اندازه مي‌توانند آسيب‌زا باشند. سعي كنيد محبت، صداقت و تمامي رفتارهاي خود را بر اساس مدت‌زماني كه از رابطه گذشته عميق كنيد. افرادي كه بدون توجه به اين موضوع از ابتدا بيش‌ازحد عاشقانه رفتار مي‌كنند، در ذهن طرف مقابل سؤال‌هايي را به وجود مي‌آورند كه شايد باعث پايان رابطه شود. درعين‌حال وقتي بدون توجه به رفتار طرف مقابل با او برخورد سردي داشته باشيد، ممكن است او را به اين نتيجه برسانيد كه از اين رابطه به نتايج دلخواه نخواهد رسيد.

4. به نقش‌هاي جنسيتي توجه داشته باشيد

يكي از موضوعاتي كه براي عاشق كردن پسر موردعلاقه‌تان بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه هميشه در رابطه نقش يك زن را ايفا كنيد و اجازه دهيد طرف مقابل تنها مرد رابطه باقي بماند. به‌طوركلي و بر اساس يك تمايل فطري مردان به سمت زناني گرايش پيدا مي‌كنند كه نقش‌هاي زنانه و همين‌طور ظرافت‌هاي زنانه را به‌خوبي در رفتار خود رعايت مي‌كنند. اين زنان علاوه بر اينكه احساس مراقبت كردن را به مردان منتقل مي‌كنند، به‌خوبي به آن‌ها اجازه مي‌دهند كه به‌عنوان يك مرد به حمايت بپردازند. حتي اگر با طرف مقابلتان صرفاً در حد يك سلام و احوالپرسي ساده ارتباط داريد، در اين برخوردها نهايت ظرافت و احساس زنانگي خود را به كار بگيريد.

 يكي از هشدارهايي كه بايد مدنظر داشته باشيد اين است كه رفتارهاي مردانه مثل استفاده از اصطلاحات آقايان، پرداخت كردن صورت‌حساب يا انجام برخي كارها اگرچه از شما يك دوست خوب مي‌سازند اما احتمالاً طرف مقابل شما را به‌عنوان شريك احساسي در نظر نخواهد گرفت. بهتر است حتي گاهي براي كارهايي كه به‌تنهايي مي‌توانيد انجام دهيد نيز از آقايان كمك بگيريد. اين موضوع به آن‌ها احساس مفيد بودن مي‌دهد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه تفاوت زن و مرد از ديدگاه روانشناسي كليك كنيد. 

5. رازهاي زندگيتان را برملا نكنيد

در يك رابطه هيچ‌چيز بهتر از صداقت نيست و اگر مي‌خواهيد ارتباط شما براي طولاني‌مدت باقي بماند، بايد هر آنچه را به طرف مقابل مربوط مي‌شود با وي در ميان بگذاريد. بااين‌حال بهتر است براي بيان اين مسائل زمان مناسبي را پيدا كنيد. ابتداي آشنايي و زماني كه شناخت طرف مقابل از شما كافي نيست صحبت كردن از موضوعات مختلف زندگي و به‌خصوص روابط گذشته باعث ايجاد سوءتفاهم‌هايي در ذهن وي خواهد شد. اين موضوع مي‌تواند باعث شكل‌گيري ذهنيت منفي از شما در باور طرف مقابل باشد كه بعدها بايد زمان زيادي را صرف تغيير آن كنيد و يا ممكن است او تصميم بگيرد كه اين رابطه را ترك كند. پس اگر هنوز به رابطه قبلي فكر مي‌كنيد و يا مسائل حل نشده داريد مقاله مراحل شكست عشقي را بخوانيد. 

6. چگونه يك پسر را عاشق كنيم | خود را نيازمند نشان ندهيد

يكي از اشتباهاتي كه بسياري از خانم‌ها انجام مي‌دهند تحت‌فشار گذاشتن طرف مقابل براي ازدواج و يا تهديد كردن او به ازدواج با فردي ديگر است. اين موضوع به‌ويژه اگر زمان زيادي از رابطه شما نگذشته، مي‌تواند باعث اين تصور در طرف مقابل شود كه شما قصد محدود كردن او را داريد. به همين خاطر سعي كنيد در يك ارتباط تا جاي ممكن خود را نيازمند نشان ندهيد. بالعكس با رفتارهايتان اين باور را در طرف مقابل ايجاد كنيد كه او بايد هرچه سريع‌تر براي داشتنتان اقدام كند. شما مي‌توانيد مرزها و محدوديت‌هاي ارتباطي‌تان را با توجه به باورها و فرهنگ خود و خانواده‌تان تنظيم كنيد و يا درصورتي‌كه احساس مي‌كنيد رابطه‌اي براي شما مناسب نيست از آن خارج شويد اما بهتر است از طرف مقابل نخواهيد كه براي ازدواج با شما قدم بردارد.

7. استقلال داشته باشيد

اگر به دنبال پاسخ اين سؤال هستيد كه چگونه يك پسر را عاشق خود كنيم بهتر است به استقلال به‌عنوان يك راهكار كليدي توجه داشته باشيد. مردان از زناني كه چه به لحاظ فكر و عقيده و چه به لحاظ مالي استقلال دارند بيشتر خوششان مي‌آيد. احتمالاً متوجه اين موضوع شده‌ايد كه همه براي افرادي كه داراي فكر و ايده از جانب خودشان هستند و مستقل از محيط رفتار مي‌كنند احترام بيشتري قائل هستند. درنتيجه براي جذب مردان به اين موضوع توجه داشته باشيد كه شما در ابتدا بايد هويتي مستقل براي خود داشته باشيد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه شناخت مردان كليك كنيد. 

8. منفي نباشيد

رفتارهاي منفي مانند قهر كردن، تهديد به تمام كردن رابطه يا غر زدن اگرچه گاهي مي‌تواند شما را براي طرف مقابل جذاب‌تر كند اما تبديل‌شدن آن‌ها به عادت ازجمله مسائلي است كه مي‌تواند باعث پايان يافتن رابطه شود. هنگامي‌كه از موضوعي ناراحت هستيد و به‌جاي بيان دلايل آن قهر مي‌كنيد يا بهانه مي‌گيريد، اين احساس را به طرف مقابل مي‌دهيد كه در شناخت احساسات شما ناتوان است و اين موضوع پس از مدتي باعث خسته شدن وي از شما خواهد شد.

9. براي روز خود برنامه‌ريزي داشته باشيد

سعي كنيد تا جاي ممكن فعاليت‌هاي مختلفي براي طول روز خود داشته باشيد و در كنار اين فعاليت‌ها زماني را هم به طرف مقابل اختصاص دهيد. هنگامي‌كه شما در تمامي ساعات شبانه‌روز براي پاسخ دادن به طرف مقابل خود و ديدار با او وقت داشته باشيد اين احساس را در وي ايجاد مي‌كنيد كه هيچ برنامه‌اي به غير از او در زندگي نداريد و اين مي‌تواند شما را در ذهن وي تبديل به يك آدم ناخوشايند كند.

10. چگونه يك پسر را عاشق كنيم | گاهي مخالفت كنيد

اگر مي‌خواهيد كسي را به سمت خود جذب كنيد موافقت بيش‌ازحد و به عبارتي تسليم خواسته‌هاي وي بودن نمي‌تواند راهكار مناسبي باشد. اين وضعيت شما را در موضع ضعف قرار مي‌دهد و هيچ‌كس عاشق انسان‌هاي ضعيف نمي‌شود. اگر با موضوعي مخالفت داريد بهتر است مخالفت خود را بيان كنيد يا در موقعيت‌هاي مختلف نظر و سليقه خود را بگوييد. اگر مي‌خواهيد طرف مقابل احساس كند كه شما او را دوست داريد و با درخواست‌هايش موافقت مي‌كنيد، نخست بايد نظر خود را بيان كرده و سپس به او بگوييد براي خوشحاليش حرف او را مي‌پذيريد. هنگامي‌كه از ابتدا با همه‌چيز موافقت مي‌كنيد طرف مقابل متوجه هدف شما نخواهد شد.

11. هم‌صحبت خوبي باشيد

براي اينكه عشق و توجه پسر موردعلاقه‌تان را به دست آوريد، سعي كنيد همراه و هم‌صحبت خوبي باشيد. همه انسان‌ها در شرايطي كه احساس كنند كسي حرفشان را مي‌فهمد و از صحبت كردن با او احساس آرامش مي‌كنند، نسبت به وي احساس بهتري پيدا خواهند كرد. سعي كنيد اطلاعات بيشتري راجع به علاقمندي‌ها و روحيات طرف مقابل كسب كنيد و تا جاي ممكن در شرايط مختلف به او اين احساس را بدهيد كه مي‌تواند روي كمك شما حساب كند.

12. به زندگي طرف مقابل احترام بگذاريد

اگر مي‌خواهيد احترام و علاقه را از طرف مقابل خود دريافت كنيد، بايد در رفتار و گفتار خود به او احترام بگذاريد. در شرايطي كه طرف مقابل شما مي‌خواهد زماني را تنها باشد يا با خانواده خود وقت بگذراند، به خواسته‌هاي او احترام بگذاريد. اگر طرف مقابل شما احساس كند كه مشغله‌هاي كاري و علاقه‌مندي‌هاي او را درك مي‌كنيد و درعين‌حال كه از بودن در كنار وي لذت مي‌بريد و براي او محدوديتي ايجاد نمي‌كنيد رابطه‌تان كيفيت بهتري خواهد داشت.

13. چگونه يك پسر را عاشق كنيم | ايجاد انرژي مثبت

به ميزاني كه بتوانيد خاطرات شادي را با طرف مقابلتان ايجاد كنيد احساس تعلق‌خاطر را در وي افزايش خواهيد داد. به همين خاطر سعي كنيد با توجه به علايق هردو نفر برنامه‌هايي را تنظيم كنيد كه اوقات خوشي را در كنار يكديگر بگذرانيد. اين اوقات خوش حتي مي‌تواند به‌صورت مجازي و از راه دور نيز ساخته شود. براي مثال زمان‌هايي را باهم قرار بگذاريد و يك كار را انجام دهيد. مي‌توانيد از طريق عكس يا تماس تصويري نيز در اين شرايط همراه يكديگر باشيد.

 

چگونه يك پسر را عاشق كنيم | برقراري رابطه جنسي

بعضي از خانم‌ها برقراري رابطه جنسي را وسيله‌اي براي جلب‌توجه و محبت طرف مقابل مي‌دانند. گاهي ممكن است به‌اشتباه اين تصور براي فردي پيش بيايد كه درخواست داشتن رابطه جنسي از جانب پسر به معناي علاقه به اوست و يا در برخي مواقع فرد براي جلوگيري از پايان دادن به يك رابطه عاطفي وارد رابطه جنسي مي‌شود. به اين موضوع توجه داشته باشيد كه رابطه جنسي هرگز وسيله خوبي براي ايجاد محبت يا پايبند كردن طرف مقابل نيست.

اگر مردي به‌واقع شما را دوست داشته باشد، هرگز به دليل محدوديت‌هاي جنسي تركتان نخواهد كرد و اگر فردي قصد ترك كردن شما را داشته باشد حتي در صورت برقراري رابطه جنسي نيز اين كار را خواهد كرد. درنتيجه صرفاً در شرايطي وارد ارتباط جنسي شويد كه خودتان تمايل به تجربه آن داشته باشيد.

 

چگونه يك پسر را عاشق كنيم | مطرح كردن پيشنهاد دوستي از طرف خانم‌ها

يكي از سؤالاتي كه معمولاً از جانب خانم‌ها مطرح مي‌شود اين است كه آيا پيشنهاد دادن آن‌ها به يك آقا براي شروع رابطه صحيح است؟ براي پاسخ به اين سؤال بايد فرهنگ خود و طرف مقابل و همين‌طور كيفيت ارتباطتان را در نظر بگيريد. با توجه به اينكه ديدگاه غالب در كشور ما معتقد است كه خانم‌ها نبايد چنين درخواستي را مستقيماً مطرح كنند، بهتر است از انجام آن صرف‌نظر كنيد و راه‌هاي ديگري را در براي به دست آوردن طرف مقابل تجربه نماييد. براي مثال مي‌توانيد ارتباط خود را از طريق يك دوستي مجازي در شبكه‌هاي اجتماعي شروع كنيد و يا از يك دوست مشترك بخواهيد شما را به يكديگر معرفي كند.

براي دريافت مشاوره در زمينه ارتباط با جنس مخالف مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره تلفني با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو از طريق شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

 

سؤالات متداول

مهم‌ترين رفتاري كه با آن مي‌توان يك پسر را عاشق كرد چيست؟

شما براي جذب يك پسر به سمت خود بايد مجموعه‌اي از ويژگي‌ها ازجمله ظاهر آراسته، اعتمادبه‌نفس و همين‌طور محبت و همدلي را در كنار هم داشته باشيد.

 

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران از طريق تلفن ثابت در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

سراسر كشور :9099070354 استان تهران :9092301539

 

 

جهت مشاوره تلفني با موبايل و رزرو وقت حضوري

 شماره تماس با موبايل : 66419012-021

 

 

 

منبع : چگونه يك پسر را عاشق كنيم

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۵:۱۲ ] [ ذهن نو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
  • مشاوره روانشناسی
  • مشاوره روانشناسی ذهن نو
  • ذهن نو
  • تست روانشناسی کیومایند
  • کلینیک تخصصی کودک
  • سن استعدادیابی کودک
  • استعدادیابی کودک دو ساله
  • استعدادیابی کودک سه ساله
  • استعدادیابی کودک چهار ساله
  • استعدادیابی کودک تهران
  • آموزش سکس
  • قرص تاخیری
  • علائم اعتیاد
  • مشاوره آنلاین روانشناسی
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره تلفنی خانواده
  • مشاوره تلفنی ازدواج
  • مشاوره تلفنی خیانت
  • مشاوره تلفنی کودک
  • مشاوره تلفنی جنسی
  • مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی تلفنی
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره کودک
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • ترک اعتیاد
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک شیشه
  • ترک شیره
  • ترک حشیش
  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک ماریجوانا
  • درمان استرس
  • درمان اضطراب
  • علائم اعتیاد به متادون
  • علائم اعتیاد به ترامادول
  • علائم اعتیاد به تریاک
  • علائم اعتیاد به هروئین
  • علائم اعتیاد به شیشه
  • علائم اعتیاد به کوکائین
  • ماریجوانا
  • علائم اعتیاد به حشیش
  • علائم اعتیاد به شیره
  • علائم اعتیاد به کراک
  • قالب وبلاگ
    نظرسنجی
    لینک های تبادلی
    فاقد لینک
    تبادل لینک اتوماتیک
    لینک :
    خبرنامه
    عضویت لغو عضویت
    پيوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
    پنل کاربری
    نام کاربری :
    پسورد :
    عضویت
    نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد:
    ایمیل :
    نام اصلی :
    آمار
    امروز : ---
    دیروز : ---
    افراد آنلاین : 1
    همه : ---
    چت باکس
    موضوعات وب
    موضوعي ثبت نشده است
    امکانات وب

    سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی