مشاوره روانشانسي ذهن نو
مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

راه‌هاي جذب دختران مي‌تواند براي بسياري از پسران تبديل به يك چالش جدي باشد. ناتواني در ايجاد يك رابطه عاطفي پايدار براي برخي از آقايان تبديل به نشانه ضعف در ميان ساير دوستان هم‌جنسشان خواهد شد. به همين خاطر در شرايطي كه شما با راهكارهاي جذب دختران و برقراري رابطه با جنس مخالف آشنا نباشيد احتمالاً استرس و نگراني را تجربه خواهيد كرد. اگر تاكنون چندين بار در روابط خود شكست خورده‌ايد و يا به هر دليلي نمي‌توانيد يك رابطه را آغاز كنيد بهتر است از يك روانشناس در اين زمينه كمك بگيريد. روانشناسان به شما براي فهميدن اشتباهات رفتاري و همين‌طور آموزش رفتار صحيح كمك خواهند كرد. حتي درصورتي‌كه احساس مي‌كنيد از صحبت كردن دراين‌باره احساس خجالت مي‌كنيد مي‌توانيد از مشاوره تلفني استفاده نماييد. براي اطلاع از روند دريافت مشاوره تلفني كليك كنيد.

 

منبع : جذب دختران مغرور

 

 

 

جذب دختران | مطرح كردن درخواست دوستي

براي بسياري از آقايان مطرح كردن درخواست دوستي اصلي‌ترين چالشي است كه با آن مواجه مي‌شوند. اين افراد شايد در طول يك رابطه افرادي گرم و صميمي باشند و به‌خوبي بتوانند طرف مقابل را به خود جذب كنند اما به دليل ضعفي كه در شروع يك رابطه و مطرح كردن درخواستشان دارند معمولاً از ايجاد يك رابطه ناتوان هستند. براي مطرح كردن درخواست دوستي به موضوعات زير توجه داشته باشيد.

محاسبه سود و زيان

سخت شدن مطرح كردن پيشنهاد دوستي براي بسياري از مردان به اين خاطر است كه آن‌ها از پاسخ منفي مي‌ترسند. شنيدن جواب رد به حدي آن‌ها را ناراحت مي‌كند كه ترجيح مي‌دهند به‌طوركلي درخواستشان را مطرح نكنند. در اين شرايط سعي كنيد در ذهنتان به اين سؤال پاسخ دهيد كه اگر واقعاً طرف مقابل با درخواست شما مخالفت كند چه اتفاقي خواهد افتاد؟ در بدترين حالت قرار است چه مشكلي پيش بيايد؟ هنگامي‌كه واقع‌بينانه به اين موضوع نگاه كنيد متوجه خواهيد شد عواقب مطرح كردن درخواستتان چندان‌كه به نظر مي‌رسد نيز وحشتناك نيستند.

كمك بگيريد

اگر احساس مي‌كنيد واقعاً توانايي بيان درخواستتان را نداريد يكي از راهكارهايي كه مي‌توانيد امتحان كنيد اين است كه از يك دوست مشترك بخواهيد درخواست دوستي شما را به طرف مقابل اطلاع بدهد. اين موضوع حتي شايد بتواند احتمال ايجاد رابطه را افزايش دهد. دوستان مشترك معمولاً شناخت خوبي از شما دارند و اين مي‌تواند نكته مثبتي در به دست آوردن تأييد شخص موردنظرتان باشد. با اين حال زنان و مردان در اين موضوع متفاوت هستند و گاهي ترجيح مي‌دهند از افراد ديگر كمك نگيرند و خود تلاش كنند. براي آگاهي بيشتر درباره تفاوت زن و مرد از ديدگاه روانشناسي كليك كنيد.  

درخواستتان را در يك محيط خلوت مطرح كنيد

اگر نگران قضاوت ديگران و احساس شرمندگي در ميان جمع هستيد بهتر است درخواست خود را در يك محيط خلوت مطرح كنيد. از طرف مقابل بخواهيد چند دقيقه از وقتش را به شما اختصاص دهد و سپس با او راجع به خواسته خود صحبت كنيد.

تماس با مشاور

احتمال موفقيت را بالا ببريد

بهتر است با خودتان به اين سؤال پاسخ دهيد كه در چه شرايطي ديگران به درخواست شما پاسخ منفي مي‌دهند؟ يا به‌عبارت‌ديگر دليل مخالفت با درخواست شما چيست؟ براي مثال ممكن است شما درخواست خود را در شرايط نامناسبي مطرح مي‌كنيد و يا طرز بيان مناسبي نداريد، هنگامي‌كه بتوانيد علت شكست خود در اين زمينه را بيابيد مي‌توانيد راهكارهايي را براي برطرف كردن آن پيدا كنيد. اگر احساس مي‌كنيد در اين زمينه ضعيف هستيد مي‌توانيد از يك روانشناس درزمينهٔ افزايش جرئت‌مندي كمك بگيريد.

جذب دختران | محيط اجتماعي اطرافتان را عوض كنيد

اگر احساس مي‌كنيد ناتواني شما در برقراري ارتباط با دختران به اين دليل است كه در محيط مناسبي قرار نداريد سعي كنيد محيط اطراف خود را عوض كنيد. افزايش دامنه روابط اجتماعي و حتي گسترش دوستي‌هاي مجازي مي‌توانند تا حد زيادي به شما در تغيير محيط اجتماعي اطراف و آشنايي با افراد جديد كمك كنند.

به روابطتان فرصت بدهيد

اگر احساس مي‌كنيد در اولين قدم نمي‌توانيد پيشنهاد خود را با طرف مقابل مطرح كنيد بهتر است سعي كنيد براي خود زمان بخريد. اين موضوع به اين معناست كه وقتي از طريق دوستان يا فضاي مجازي يا به هر طريق ديگري با دختري آشنا شديد ابتدا مدتي را به‌عنوان يك دوست اجتماعي با او سپري كنيد و سپس درخواستتان را مطرح كنيد. اين موضوع باعث مي‌شود تا ميزاني از آشنايي ميان شما ايجاد شده و شايد اين مسئله بتواند مطرح كردن درخواست را براي شما آسان كرده يا احتمال موافقت طرف مقابل را بالاتر ببرد.

دوستي‌هاي مجازي

اگر در مطرح كردن پيشنهاد به‌صورت حضوري مشكل داريد مي‌توانيد رابطه خود را از فضاي مجازي شروع كنيد. البته براي اين كار بهتر است حواستان را جمع كنيد تا درگير حواشي و مشكلات مربوط به اين فضا نشويد. بااين‌حال فضاي مجازي اين امكان را براي شما ايجاد مي‌كند كه بدون احساس خجالت و نگراني از مخالفت درخواستتان را مطرح كنيد.

راهكارهايي براي جذب دختران

اينكه شما چطور مي‌توانيد دختر موردعلاقه‌تان را متوجه خود كنيد سواليست كه با توجه به شخصيت شما و طرف مقابل، كيفيت رابطه ميان‌تان و همين‌طور فرهنگ و باورهاي هريك از شما متفاوت خواهد بود. بااين‌حال روانشناسان معتقدند برخي از اصول رفتاري براي جذب دختران در تمامي شرايط لازم است. در ادامه اين اصول را با يكديگر بررسي خواهيم كرد. 

آراستگي ظاهري

ظاهر شما اولين چيزيست كه طرف مقابل از شما مي‌بيند و در قضاوت او راجع به شما تأثير بسياري خواهد داشت. به همين خاطر بهتر است سعي كنيد ظاهرتان را هميشه آراسته نگه داريد. توجه داشته باشيد كه اگر مي‌خواهيد ظاهر شما براي يك خانم جذابيت داشته باشد مي‌بايست درست مثل يك جنتلمن لباس بپوشيد. به عبارتي مي‌توان گفت در اولين قدم لباس پوشيدن و ظاهر شما اين پيغام را به زنان منتقل مي‌كند كه آيا مي‌توانند روي شما حساب كنند يا خير. پس اگر به دنبال راهكاري براي جذب دختران هستيد سعي كنيد در لباس پوشيدن خود اين اطمينان را براي طرف مقابل ايجاد نماييد.

اعتمادبه‌نفستان را بالا ببريد

همه ما نسبت به افرادي كه به توانايي‌هايشان اعتماد دارند و به خود احترام مي‌گذارند علاقه و توجه بيشتري نشان مي‌دهيم. اين موضوع به‌ويژه در شرايطي كه به دنبال راهي براي جذب طرف مقابل هستيد اهميت بيشتري پيدا مي‌كند. خانم‌ها بيشتر جذب مرداني مي‌شوند كه مستقلانه عمل مي‌كنند و نياز به دريافت حمايت يا مشورت از ديگران ندارند. به همين خاطر حتي اگر از درون احساس ضعف مي‌كنيد سعي كنيد اين ضعف را در رفتارتان از ديگران مخفي نگه داريد. اگر احساس مي‌كنيد درزمينهٔ اعتمادبه‌نفس و تصميم‌گيري‌هاي مستقلانه ضعيف هستيد مي‌توانيد از يك مشاور نيز در اين زمينه كمك بگيريد.

براي جذب دختران به حد كافي مردانه رفتار كنيد

براي جذب دختران به اين موضوع توجه داشته باشيد كه آن‌ها بيشتر جذب مرداني مي‌شوند كه به حد كافي رفتار مردانه و پخته‌اي داشته باشند و به عبارتي اين اطمينان را در آن‌ها ايجاد كنند كه مي‌توان به اين فرد تكيه كرد. اين گروه از مردان ويژگي‌هايي دارند كه لازم است به آن‌ها توجه داشته باشيد. براي مثال آن‌ها موضوعات مختلف را تحت كنترل دارند و به‌خوبي از پس اتفاقات و چالش‌هاي محيط اطرافشان برمي‌آيند. استقلال يكي ديگر از ويژگي‌هاي اين مردان است. آن‌ها معمولاً در كسب درآمد و برطرف كردن نيازهايشان مستقل هستند. وابستگي شما به خانواده به لحاظ مالي يا در تصميم‌گيري‌ها مي‌تواند يك نكته منفي در جذب دختران باشد.

به استقلال طرف مقابل احترام بگذاريد

اگرچه ميزاني از كنترل‌گري و توجه به رفتارهاي طرف مقابلتان براي تمامي خانم‌ها موضوعي خوشايند است و در ذهن آن‌ها اين باور را ايجاد مي‌كند كه براي شما اهميت دارند بااين‌حال توجه داشته باشيد كه براي جذب طرف مقابلتان مي‌بايست استقلال و تصميم‌گيري‌هاي او را به رسميت بشناسيد. محدود كردن بيش‌ازحد طرف مقابل يا اينكه از او بخواهيد مشابه شما فكر كند از موضوعاتي هستند كه مي‌توانند باعث از بين رفتن رابطه شما شوند.

براي جذب دختران محبت كردن را فراموش نكنيد

محبت كلامي و رفتاري به طرف مقابل را شايد بتوان اصلي‌ترين راهكار براي جذب دختران دانست. توجه داشته باشيد كه زنان اگرچه به رفتارهاي محبت‌آميز توجه زيادي دارند اما اين موضوع هرگز جاي كلام محبت‌آميز را نخواهد گرفت. اگر مي‌خواهيد طرف مقابلتان را عاشق كنيد بهتر است تا جايي كه مي‌توانيد در كلام و رفتارتان به او محبت داشته باشيد.

اعتماد طرف مقابل را به دست آوريد

اولين قدم براي اينكه بتوانيد دختري را به سمت خود جذب كنيد اين است كه او را نسبت به خود مطمئن كنيد. اگر خانم‌ها در يك رابطه احساس كنند كه شما واقعاً دوستشان داريد و آن‌ها را براي استفاده جنسي يا وقت‌گذراني انتخاب نكرده‌ايد با تعهد بالايي ارتباط خود را ادامه خواهند داد. به همين خاطر بهتر است اين اعتماد را در آن‌ها ايجاد كنيد كه همواره دوستشان داريد. افرادي كه در روزهاي اول يك رابطه از ارتباط جنسي صحبت مي‌كنند و يا طرف مقابل خود را به دليل محدوديت‌هاي اخلاقي و خانوادگي مسخره مي‌كنند شانس موفق بودن رابطه را از خود دريغ خواهند كرد.

براي جذب دختران به رفتارتان دقت كنيد

مرداني كه در ارتباط با خانم‌ها برخي ظرايف را رعايت مي‌كنند معمولاً در روابط خود بسيار موفق‌تر خواهند بود. اين ظرايف همان‌هايي هستند كه از شما يك جنتلمن واقعي مي‌سازد. سعي كنيد براي ورود به هر مكاني يا سوارشدن به اتومبيل ابتدا در را براي او باز كنيد. اگر در حال قدم زدن در خيابان هستيد شما در سمتي كه ماشين‌ها حركت مي‌كنند بايستيد و يا وقتي با دوستان او مواجه مي‌شويد برخوردي دوستانه داشته باشيد. استفاده از كلمات زننده يا الفاظ مردانه در برخورد با جنس مخالف ازجمله موضوعاتي هستند كه مي‌بايست از آن‌ها دوري كنيد. هرچه كه بتوانيد شناخت خود را نسبت به زنان بالاتر ببريد احتمال موفقيت‌تان نيز افزايش مي‌‌يابد. براي آشنايي بيشتر درباره شناخت زنان كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ارتباط با جنس مخالف مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره تلفني با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو از طريق شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

 

سؤالات متداول

ظاهر چه اهميتي در جذب دختران دارد؟

پيش از اينكه شما وارد صحبت با فردي شويد و فرصت بيان عقايد يا نشان دادن اخلاقياتتان را داشته باشيد فرد مورد نظر ظاهر شما را ديده و شما را قضاوت خواهد كرد. اگر مي‌خواهيد توجه خانم‌ها را به خود جلب كنيد بهتر است ظاهرتان به‌اندازه كافي آراسته و مردانه باشد.

دختران بيشتر جذب چه پسرهايي مي‌شوند؟

آقاياني كه اعتمادبه‌نفس كافي داشته و در ارتباط‌هاي خود به حد كافي مردانه رفتار مي‌كنند بيشتر موردتوجه قرار مي‌گيرند. علاوه بر اين محبت كردن كلامي و رفتاري و همين‌طور تحت كنترل داشتن اوضاع ازجمله موضوعاتي هستند كه زنان را مجذوب مردي مي‌كنند.

 

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران از طريق تلفن ثابت در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

سراسر كشور :9099070354 استان تهران :9092301539

 

 

جهت مشاوره تلفني با موبايل و رزرو وقت حضوري

 شماره تماس با موبايل : 66419012-021

 

 

 

منبع : جذب دختران مغرور

امتیاز:
بازدید:
برچسب: جذب دختران مغرور،
موضوع:
[ ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۰:۱۴ ] [ ذهن نو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
  • مشاوره روانشناسی
  • مشاوره روانشناسی ذهن نو
  • ذهن نو
  • تست روانشناسی کیومایند
  • کلینیک تخصصی کودک
  • سن استعدادیابی کودک
  • استعدادیابی کودک دو ساله
  • استعدادیابی کودک سه ساله
  • استعدادیابی کودک چهار ساله
  • استعدادیابی کودک تهران
  • آموزش سکس
  • قرص تاخیری
  • علائم اعتیاد
  • مشاوره آنلاین روانشناسی
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره تلفنی خانواده
  • مشاوره تلفنی ازدواج
  • مشاوره تلفنی خیانت
  • مشاوره تلفنی کودک
  • مشاوره تلفنی جنسی
  • مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی تلفنی
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره کودک
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • ترک اعتیاد
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک شیشه
  • ترک شیره
  • ترک حشیش
  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک ماریجوانا
  • درمان استرس
  • درمان اضطراب
  • علائم اعتیاد به متادون
  • علائم اعتیاد به ترامادول
  • علائم اعتیاد به تریاک
  • علائم اعتیاد به هروئین
  • علائم اعتیاد به شیشه
  • علائم اعتیاد به کوکائین
  • ماریجوانا
  • علائم اعتیاد به حشیش
  • علائم اعتیاد به شیره
  • علائم اعتیاد به کراک
  • قالب وبلاگ
    نظرسنجی
    لینک های تبادلی
    فاقد لینک
    تبادل لینک اتوماتیک
    لینک :
    خبرنامه
    عضویت لغو عضویت
    پيوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
    پنل کاربری
    نام کاربری :
    پسورد :
    عضویت
    نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد:
    ایمیل :
    نام اصلی :
    آمار
    امروز : ---
    دیروز : ---
    افراد آنلاین : 4
    همه : ---
    چت باکس
    موضوعات وب
    موضوعي ثبت نشده است
    امکانات وب

    سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی