مشاوره روانشانسي ذهن نو
مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

خيانت شوهر در دوران بارداري ازجمله مسائلي است كه حتي فكر كردن به آن مي‌تواند براي خانم‌ها نگران‌كننده باشد. اگرچه تولد فرزند يكي از تجربيات شيرين زندگي براي هر زوجي است اما بااين‌حال دوران بارداري به همان ميزان كه مي‌تواند شيرين باشد، ممكن است مشكلات و بحران‌هايي را نيز به همراه بياورد. تغييرات ظاهري زنان، بي‌توجهي آن‌ها به رابطه جنسي و توجهي كه تا حد زياد از همسر خود دريغ و صرف كودك مي‌كنند، ازجمله مسائلي است كه مي‌تواند احتمال خيانت مرد به زن در دوران بارداري را افزايش دهد. نوع ارتباط شما با همسرتان در اين موضوع بسيار تأثيرگذار خواهد بود. درنتيجه شايد بهتر باشد در كنار تمام برنامه‌ريزي‌هايي كه براي تولد فرزند خود انجام مي‌دهيد، زماني را نيز به مشاوره خانواده و حتي مشاوره جنسي اختصاص دهيد.

 

منبع : خيانت شوهر در دوران بارداري

 

 

دوران بارداري و محدوديت‌هاي برقراري رابطه جنسي

از گذشته تا امروز فرض بر اين بوده كه برقراري رابطه جنسي در دوران بارداري مي‌تواند باعث بروز آسيب‌هاي جدي براي سلامت كودك باشد. اگرچه علم نوين نيز اين باور را تأييد مي‌كند اما بااين‌حال نتايج پژوهش‌ها بيانگر اين است كه شما نيازي به قطع كامل رابطه جنسي در تمامي ماه‌هاي بارداري نداريد بلكه مي‌توانيد با كمك گرفتن از متخصصين روانشناسي جنسي، پوزيشن‌هاي مناسب‌تري را براي برقراري رابطه در دوران بارداري آموزش ببينيد و يا با كمك گرفتن از ساير رفتارهاي جنسي، تا حدودي رضايت خود و همسرتان را در اين زمينه فراهم كنيد. به عبارتي مي‌توان گفت اگرچه شما و همسرتان بايد در دوران بارداري محدوديت‌هايي را در ارتباط جنسي خود مدنظر قرار دهيد، اما بهتر است ارتباط خود را به‌طور كامل قطع نكنيد. 

 

دلايل خيانت شوهر در دوران بارداري

محدوديت‌هايي كه براي برقراري رابطه جنسي در دوران بارداري وجود دارد، گاهي اوقات باعث مي‌شود كه خانواده‌ها با موضوعي به نام خيانت مواجه شوند. خيانت مرد به زن در دوران بارداري مي‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد كه در ادامه آن‌ها را با يكديگر بررسي خواهيم كرد.

تماس با مشاور

البته بهتر است به اين موضوع توجه داشته باشيد كه بارداري و مشكلاتي كه در اين دوران ايجاد مي‌شود صرفاً بهانه يا دست‌آويزي براي نمايان شدن مشكلات خواهد بود. به‌طورقطع مردان و زناني كه رابطه مطلوبي با يكديگر دارند با اين مشكل مواجه نخواهند شد و خيانت مرد به زن در دوران بارداري بيانگر اين است كه از قبل مشكلاتي در رابطه ميان زوجين وجود داشته است. به‌علاوه روانشناسان معتقدند كه خيانت تا حد زيادي تحت تأثير شخصيت فرد قرار دارد و افرادي كه مرتكب چنين رفتارهايي مي‌شوند، معمولاً ديدگاه‌ها و افكار اشتباهي دارند كه اجازه چنين رفتاري را به آن‌ها مي‌دهد. براي كسب اطلاعات در زمينه خيانت به همسر كليك كنيد. 

1. بي‌توجهي به نيازهاي جنسي مردان

برخي از خانم‌ها به دليل ترسي كه از برقراري رابطه جنسي و آسيب ديدن فرزندشان دارند و يا به دليل سردمزاجي كه در اثر تغييرات هورموني دوران بارداري ايجاد مي‌شود، از برقراري رابطه جنسي با همسرشان به‌طوركلي اجتناب مي‌كنند. اين موضوع مي‌تواند يكي از اصلي‌ترين دلايل براي خيانت مردان در دوران بارداري باشد. هنگامي‌كه شما نسبت به نيازهاي جنسي همسر خود بي‌توجه باشيد، بايد اين احتمال را در نظر بگيريد كه ممكن است او براي ارضا اين نيازها به سراغ فرد ديگري برود. اگر احساس مي‌كنيد به هر دليلي آمادگي برقراري رابطه با همسر خود را نداريد و يا از بابت آسيب ديدن فرزندتان نگرانيد، بهتر است با كمك گرفتن از يك روانشناس متخصص درزمينهٔ مسائل جنسي، اطلاعات خود را در مورد نزديكي با همسرتان در طول دوران بارداري افزايش دهيد.

ترس از آسيب ديدن فرزند به‌ويژه در خانم‌هايي كه تجربه سقط ‌جنين را داشته‌اند، مي‌تواند شدت بيشتري پيدا كند يا حتي گاهي تبديل به وسواسي بي‌دليل در فرد شود. با توجه به اينكه اضطراب مادر در طول دوران بارداري به‌طورقطع بر جنين تأثير خواهد گذاشت، بهتر است در اين زمينه از يك مشاور كمك بگيريد.

2. خيانت شوهر در دوران بارداري | تغييرات ظاهري

تغييرات هورموني و افزايش وزن در دوران بارداري معمولاً باعث مي‌شود كه ظاهر خانم‌ها نسبت به گذشته تغييراتي داشته باشد و اين مسئله مي‌تواند تا حدودي باعث دلسردي آقايان از برقراري رابطه جنسي شود.

3. احساس بي‌توجهي

خبر بارداري براي برخي از خانم‌ها باعث خواهد شد كه آن‌ها تمامي حواس خود را معطوف به فرزندشان كنند و اين موضوع مي‌تواند براي همسر شما ناراحت‌كننده باشد. برخي مطالعات نشان مي‌دهد يكي از دلايلي كه باعث خيانت مرد به زن در دوران بارداري مي‌شود اين است كه آن‌ها احساس مي‌كنند ديگر به‌اندازه كافي موردتوجه و محبت همسر خود نيستند و اين موضوع مي‌تواند باعث ناراحتي آن‌ها شده يا حتي وي را به پيدا كردن شريك عاطفي ديگري كه صرفاً به او توجه كند، سوق دهد.

 

بيشتر بخوانيد : نشانه هاي خيانت مردان | حالات و رفتار مرد بعد از خيانت

 

راهكارهاي جلوگيري از خيانت شوهر در دوران بارداري

اگرچه خيانت تا حد زيادي به شخصيت فرد و رشد اخلاقي او بستگي دارد اما بااين‌حال شما مي‌توانيد با حذف برخي از عوامل خطر و مديريت شرايط موجود، از بروز اين موضوع در خانواده خود جلوگيري كنيد. ازجمله راهكارهايي كه براي جلوگيري از خيانت مرد به زن در دوران بارداري مطرح مي‌شود، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

1. به همسرتان اهميت بدهيد

همان‌طور كه گفته شد يكي از اصلي‌ترين دلايل خيانت مرد به زن در دوران بارداري اين است كه مردان احساس مي‌كنند چه به لحاظ عاطفي و چه به لحاظ جنسي چندان‌كه بايد موردتوجه قرار نمي‌گيرند. براي دور كردن چنين احساسي از همسر خود در اين دوران حتي بيش از گذشته به وي توجه داشته باشيد. سعي كنيد با استفاده از لباس‌ها و آرايش مناسب تا حد ممكن ظاهر خود را براي وي مطلوب نگه‌داريد؛ در اين دوران بيش از گذشته به او بگوييد كه دوستش داريد و بزرگ‌تر شدن خانواده‌تان تا چه ميزان براي شما خوشايند است.

2. هدف مشترك خلق كنيد

اين باور را در ذهن همسرتان ايجاد كنيد كه شما و او هدفي يكسان داريد و براي موضوع مشتركي تلاش مي‌كنيد. اين مسئله تا حد زيادي باعث مي‌شود كه او نيز درگير موضوع مورد نظر شما شده و در مقابل آن احساس مسئوليت داشته باشد. براي مثال سعي كنيد تصويري از آينده خانواده به او ارائه دهيد و يا همواره در جملاتتان از عبارت‌هايي مثل فرزند ما يا خانواده ما استفاده كنيد.

3. از يك مشاور كمك بگيريد

پيش از آنكه براي بارداري اقدام كنيد، با يك مشاور خانواده مشورت كرده و از اين موضوع كه شرايط زندگي و فضاي خانواده شما براي اين تغيير بزرگ آماده است مطمئن شويد. درصورتي‌كه مشاورين مشكلاتي را در ارتباط ميان شما و همسرتان گوشزد مي‌كنند، بهتر است ابتدا آن‌ها را برطرف كرده و سپس براي بارداري اقدام نماييد. علاوه بر اين كمك گرفتن از مشاورين در طول بارداري مي‌تواند باعث شناخت نيازهاي همسر براي زوجين باشد و به هردوي آن‌ها نكات مهمي را راجع به چگونگي تعامل با يكديگر آموزش خواهد داد.

 

بيشتر بخوانيد : برخورد با خيانت مردان | عكس العمل در برابر خيانت مردان

 

راهكارهايي براي كنار آمدن با خيانت شوهر در دوران بارداري

اگر با خيانت همسرتان در اين دوران مواجه شديد، بايد بتوانيد شرايط را مديريت كنيد. با استفاده از راهكارهاي زير مي‌توانيد اين شرايط را مديريت نماييد:

1. بر خود مسلط باشيد

اگرچه خيانت شريك عاطفي هميشه موضوع ناراحت‌كننده‌ايست اما بااين‌حال خيانت مرد به زن در دوران بارداري مي‌تواند به‌مراتب مشكلات بيشتري را براي فرد ايجاد نمايد. اين واقعيت كه همسرتان در يكي از نقاط عطف زندگي خانواده و آن‌هم در شرايطي كه شما به او نياز داريد دست به چنين رفتاري زده، مي تواند بسيار ناراحت‌كننده باشد. در چنين شرايطي شما نياز داريد كه در درجه اول آرامش خود را مجدداً به دست آوريد. براي رسيدن به آرامش بهتر است براي مدتي احساسات خود را به‌خوبي بپذيريد. هرگز سعي نكنيد در مقابل آنچه احساس مي‌كنيد مقاومت به خرج دهيد زيرا اين موضوع مي‌تواند باعث بروز مشكلات جسمي و روحي جدي‌تري در شما بشود. پيش از آرام شدن احساسات و مسلط شدن بر خودتان هيچ اقدامي نكنيد.

2. با همسرتان صحبت كنيد

هنگامي‌كه شرايط روحي و هيجاني بهتري پيدا كرديد، با همسرتان نيز در ارتباط با اتفاق پيش‌آمده صحبت كنيد و نظرات او را هم بشنويد. از او بخواهيد دلايل خود را بيان كند و به اين موضوع نيز توجه داشته باشيد كه آيا وي از رفتار خود پشيمان است و يا تصميمي براي جبران گذشته ندارد. اين موضوع مي‌تواند در تصميم‌گيري شما تأثير بسياري داشته باشد.

3. خيانت شوهر در دوران بارداري | تصميم بگيريد

قدم بعدي پس از مسلط شدن بر خود و شنيدن صحبت‌هاي همسرتان اين است كه براي آينده ارتباط خود برنامه‌ريزي كنيد. آنچه مسلم است شما بايد در اين برنامه‌ريزي به سرنوشت و زندگي فرزند خود نيز توجه داشته باشيد. به همان ميزان كه رشد كردن در خانواده‌اي كه والدين ارتباط عاطفي مناسبي با يكديگر ندارند براي فرزند شما آسيب‌رسان خواهد بود، فرزند طلاق بودن نيز تبعاتي را به همراه خواهد داشت. سعي كنيد به‌خوبي منافع و مضرات هر تصميمي را بررسي كنيد و با سنجيدن سود و زيان هر موقعيت تصميم‌گيري نماييد. مي‌توانيد براي تصميم‌گيري در اين زمينه نيز از يك مشاور خانواده كمك بگيريد.

4. مشاوره خانواده را جدي بگيريد

صرف‌نظر از تصميمي كه براي ادامه زندگي با همسرتان گرفته‌ايد، بهتر است راجع به نحوه مديريت شرايط پيش‌آمده از يك روانشناس كمك بگيريد. درصورتي‌كه مي‌خواهيد به هر دليلي زندگي خود را با همسرتان ادامه بدهيد، نياز خواهيد داشت تا روش‌هايي را براي جلوگيري از بروز مجدد اين موضوع آموزش ببينيد. علاوه بر اين بسياري از زوجيني كه فكر مي‌كنند مي‌توانند بدون كمك گرفتن از مشاورين موضوع خيانت را بين خود حل كرده و همسرشان را ببخشند، دير يا زود متوجه مي‌شوند كه خاطره اين موضوع و بي‌اعتمادي نسبت به همسرشان بر تمامي زندگي آن‌ها سايه انداخته است.

چنانچه براي جدا شدن از همسرتان تصميم قطعي گرفته‌ايد نيز بهتر است در ارتباط با تربيت كودك و همين‌طور خلأهايي كه او در آشنايي با مفهوم خانواده و والدين با آن‌ها مواجه خواهد شد، از يك متخصص كودك كمك بگيريد. علاوه بر فرزندتان شما نيز نياز داريد تا از طريق دريافت مشاوره، راه‌هايي را براي فراموش كردن اتفاقات پيش‌آمده و ادامه زندگي دريافت نماييد. براي كسب اطلاعات در زمينه مشاوره خيانت كليك كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه خيانت مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره تلفني با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو از طريق شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

 

سؤالات متداول

چه دلايلي براي خيانت شوهر در دوران بارداري وجود دارد؟

محدوديت‌هاي برقراري رابطه جنسي، تغييرات ظاهري خانم‌ها و همين‌طور احساس عدم دريافت توجه از جانب همسر در آقايان باعث بروز چنين پديده‌اي مي‌شود.

چطور مي‌توان از خيانت شوهر در دوران بارداري جلوگيري كرد؟

سعي كنيد تا حد ممكن به نيازهاي جنسي و عاطفي همسرتان توجه داشته باشيد. تا حد امكان در حضور او به‌ظاهر خود توجه داشته باشيد و تلاش كنيد تا تصويري مثبت از آينده خانواده براي او ترسيم نماييد.

 

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران از طريق تلفن ثابت در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

سراسر كشور :9099070354 استان تهران :9092301539

 

 

جهت مشاوره تلفني با موبايل و رزرو وقت حضوري

 شماره تماس با موبايل : 66419012-021

 

 

منبع : خيانت شوهر در دوران بارداري

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۶:۱۵ ] [ ذهن نو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
  • مشاوره روانشناسی
  • مشاوره روانشناسی ذهن نو
  • ذهن نو
  • تست روانشناسی کیومایند
  • کلینیک تخصصی کودک
  • سن استعدادیابی کودک
  • استعدادیابی کودک دو ساله
  • استعدادیابی کودک سه ساله
  • استعدادیابی کودک چهار ساله
  • استعدادیابی کودک تهران
  • آموزش سکس
  • قرص تاخیری
  • علائم اعتیاد
  • مشاوره آنلاین روانشناسی
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره تلفنی خانواده
  • مشاوره تلفنی ازدواج
  • مشاوره تلفنی خیانت
  • مشاوره تلفنی کودک
  • مشاوره تلفنی جنسی
  • مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی تلفنی
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره کودک
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • ترک اعتیاد
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک شیشه
  • ترک شیره
  • ترک حشیش
  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک ماریجوانا
  • درمان استرس
  • درمان اضطراب
  • علائم اعتیاد به متادون
  • علائم اعتیاد به ترامادول
  • علائم اعتیاد به تریاک
  • علائم اعتیاد به هروئین
  • علائم اعتیاد به شیشه
  • علائم اعتیاد به کوکائین
  • ماریجوانا
  • علائم اعتیاد به حشیش
  • علائم اعتیاد به شیره
  • علائم اعتیاد به کراک
  • قالب وبلاگ
    نظرسنجی
    لینک های تبادلی
    فاقد لینک
    تبادل لینک اتوماتیک
    لینک :
    خبرنامه
    عضویت لغو عضویت
    پيوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
    پنل کاربری
    نام کاربری :
    پسورد :
    عضویت
    نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد:
    ایمیل :
    نام اصلی :
    آمار
    امروز : ---
    دیروز : ---
    افراد آنلاین : 3
    همه : ---
    چت باکس
    موضوعات وب
    موضوعي ثبت نشده است
    امکانات وب

    سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی