مشاوره روانشانسي ذهن نو
مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

چگونگي ارتباط با دختران يكي از سوالاتي است كه براي بسياري از آقايان پيش خواهد آمد و اگر نتوانيد جوابي برايش پيدا كنيد ممكن است اعتمادبه‌نفس خود را تا حدودي از دست بدهيد. برقراري رابطه با جنس مخالف يك نياز طبيعي در هر انساني است؛ اما گاهي اوقات افراد شيوه انجام آن را به‌خوبي نمي‌دانند يا ممكن است در ارتباط با يك فرد خاص به مشكل بخورند. اگرچه ارتباط برقرار كردن با هر فردي با توجه به شرايط محيطي و فرهنگي و همين‌طور ميزان آشنايي كه ميان شما وجود دارد مي‌تواند متفاوت باشد اما بااين‌حال برخي از اصول را تقريباً مي‌توانيد در تمامي شرايط به كار ببريد. درصورتي‌كه احساس مي‌كنيد در برقراري ارتباط طولاني‌مدت با دختران مشكل داريد يا اعتمادبه‌نفس شروع يك رابطه را نداريد، مي‌توانيد براي دريافت براي دريافت مشاوره رابطه دختر و پسر كليك كنيد.

 

منبع :  ارتباط با دختران

 

 

ارتباط با دختران | پيشنهاد دوستي

اولين قدم در شروع يك رابطه اين است كه بتوانيد پيشنهاد دوستي خود را با طرف مقابل در ميان بگذاريد. به همين خاطر اگر شما هم به دنبال پيدا كردن پاسخ اين سؤال هستيد كه چطور با دختران ارتباط برقرار كنيم بهتر است ابتدا توانايي‌هاي خود براي شروع دوستي را مورد بررسي قرار دهيد. در شروع دوستي با يك خانم به اين مسائل توجه داشته باشيد:

1. تحمل شنيدن پاسخ منفي را داشته باشيد

يكي از جدي‌ترين مشكلاتي كه پسران را از شروع رابطه يا مطرح كردن درخواست دوستي منصرف مي‌كند اين است كه آن‌ها از شنيدن پاسخ منفي نگرانند. اين باور را در خود ايجاد كنيد كه دريافت پاسخ منفي از جانب يك نفر به اين معنا نيست كه شما از تمامي دختران پاسخ منفي خواهيد شنيد. درنتيجه حتي اگر فردي به پيشنهاد شما جواب رد داد ساير فرصت‌هاي موجود را از خود نگيريد.

 گاهي اوقات مخالفت دختران به اين خاطر است كه مي‌خواهند از ميزان سماجت شما در اين تصميم مطلع شوند؛ به خاطر داشته باشيد كه تكرار درخواست آشنايي موضوعي است كه براي بسياري از خانم‌ها خوشايند است. به همين خاطر اگر از دختر خاصي خوشتان مي‌آيد كه پيشنهاد شما را رد كرده حداقل يك‌بار ديگر اين كار را انجام دهيد. اما دقت داشته باشيد سماجت شما براي وي تبديل به مزاحمت نشود. به همان ميزان كه پيگيري شما مي‌تواند احتمال شنيدن پاسخ مثبت را افزايش دهد، مزاحمت نيز مي‌تواند احساسات منفي را در فرد موردنظرتان زنده كند.

تماس با مشاور

2. با اعتمادبه‌نفس صحبت كنيد

يكي از مهم‌ترين چيزهايي كه مي‌تواند زنان را به ارتباط با مردي علاقه‌مند كند اعتمادبه‌نفس است. سعي كنيد درخواست خود را خيلي محكم و بدون ترديد يا اضطراب بيان كنيد. اگر طرف مقابل بي‌اعتمادي شما به خودتان را در رفتار يا صحبت‌هايتان احساس كند احتمالا نخواهيد توانست پاسخ مثبت او را براي شروع يك رابطه به دست آوريد.

3. ارتباط با دختران | مقدمه‌چيني

براي مطرح كردن درخواستتان كمي مقدمه‌چيني كنيد. بيان ناگهاني درخواست دوستي يا داشتن شماره تماس باعث شوكه شدن طرف مقابل مي‌شود و ممكن است بدون تفكر و ناگهاني به شما پاسخ منفي بدهد. عباراتي مانند اينكه (مدتي است به شما توجه دارم…) علاوه بر اينكه به شما كمك مي‌كند تا پيش از مطرح كردن درخواست اصلي كمي براي خود زمان بخريد، طرف مقابل را نيز تا حدودي به لحاظ ذهني درگير كرده و تحت تأثير قرار خواهد داد.

4. كمك بگيريد

اگر مطرح كردن تقاضاي دوستي برايتان كار دشواري است مي‌توانيد از دوستان خود يا طرف مقابل بخواهيد اين كار را براي شما انجام دهند. به‌ويژه اگر ميان شما و طرف مقابلتان دوست مشتركي وجود دارد بهتر است او را واسطه كنيد تا صحبت‌هاي شما را به گوش طرف مقابل برساند.

 

راهكارهاي برقراري ارتباط با دختران

براي پاسخ به اين سؤال كه چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم بايد گفت كه اين موضوع تا حد زيادي به شخصيت شما و طرف مقابل و همين‌طور ميزان آشنايي‌تان برمي‌گردد. درنتيجه اصلي‌ترين موضوع اين است كه شرايط و روحيات طرف مقابل را بررسي كنيد و ببينيد او از چه برخوردي بيشتر خوشش خواهد آمد. بااين‌حال برخي از اصول در ارتباط ميان دو جنس مخالف همواره مي‌توانند به شما كمك كنند. برخي از اين اصول عبارتند از:

1. خواسته‌هايتان را مشخص كنيد

پيش از آنكه دنبال راهكاري براي ارتباط برقرار كردن با يك خانم باشيد با خود به اين موضوع فكر كنيد كه هدف شما از برقراري رابطه چيست؟ آيا به شخص خاصي فكر مي‌كنيد و يا معيارهايي داريد كه دنبال فردي با آن ويژگي‌ها هستيد؟ هدفتان از برقراري رابطه با يك خانم چيست؟ پس‌ازاينكه با خودتان به اين سؤالات پاسخ داديد تا حدودي متوجه خواسته‌ها و نيازهايتان مي‌شويد و اين مي‌تواند تا حد زيادي كمك‌كننده باشد. اگر شما به دنبال برقراري رابطه براي ازدواج هستيد و يا صرفاً مي‌خواهيد يك دوستي اجتماعي را شروع كنيد مي‌بايست راهكارهاي مختلفي را در پيش بگيريد. درنتيجه بهتر است در صحبت كردن با خودتان صادقانه پيش برويد.

2. اعتمادبه‌نفس داشته باشيد

يكي از مهم‌ترين موضوعاتي كه باعث جلب‌توجه يك دختر به شما مي‌شود اين است كه احساس كند به حد كافي اعتمادبه‌نفس داريد. دختران حتي اگر در ظاهر اين موضوع را انكار كنند اما بنا به يك ميل غريزي ترجيح مي‌دهند مردي را انتخاب كنند كه قابل‌اتكا باشد و نداشتن اعتمادبه‌نفس اولين ضربه‌ايست كه شما به چنين تصويري از خود در ذهن ديگران مي‌زنيد.

 يكي از شروط اعتمادبه‌نفس اين است كه سعي كنيد دنبال دريافت تأييد بيش‌ازحد نباشيد. زنان دوست دارند شما مستقلانه عمل كنيد. درنتيجه سعي كنيد حتي اگر از درون به رفتار خود شك داريد اين موضوع را به‌صورت علني نشان ندهيد. اگر احساس مي‌كنيد در ارتباط با اعتمادبه‌نفس مشكلات جدي‌تري داريد بهتر است در اين زمينه از يك روانشناس كمك بگيريد. در نظر داشته باشيد كه ممكن است شما فردي با اعتمادبه‌نفس بالا باشيد اما صرفاً در زمينه برقراري رابطه با جنس مخالف مشكل داشته باشيد. كمك گرفتن از مشاورين روانشناسي براي افزايش مهارت‌هاي جرئت‌مندي مي‌تواند تا حد زيادي در اين زمينه كمك‌كننده باشد.

3. ارتباط با دختران | مهارت‌هاي ارتباطي را ياد بگيريد

ادامه دادن يك رابطه نياز به اين دارد كه شما از مهارت‌هاي ارتباطي خوبي برخوردار باشيد. مهم‌ترين مهارت‌هاي ارتباطي كه بايد مدنظر داشته باشيد آداب صحبت كردن و همين‌طور گوش دادن هستند. در ارتباط با خانم‌ها به ميزاني كه بتوانيد شنونده مشتاقي باشيد مي‌توانيد آن‌ها را به وجد بياوريد. به‌عنوان يك شنونده شما مي‌بايست با تكان دادن سر، پرسيدن سؤال راجع به موضوعي كه طرف مقابل در حال تعريف آن است و همين‌طور هم‌حسي با هيجانات وي به او نشان دهيد كه به صحبت‌هايش توجه مي‌كنيد.

براي صحبت كردن با دختر موردنظرتان بيشتر از هر چيزي سعي كنيد خودتان باشيد. استفاده از الفاظ بيش‌ازحد رسمي يا تلاش براي جلب‌توجه طرف مقابل ازجمله رفتارهايي هستند كه به‌خوبي قابل‌تشخيص بوده و حتي ممكن است احساس غريبگي را به طرف مقابلتان بدهد. اگرچه در صحبت كردن با يك خانم هرگز نبايد با همان ادبياتي صحبت كنيد كه با همجنسانتان صحبت مي‌كنيد اما سعي كنيد بيش‌ازحد از شخصيت اصلي خود فاصله نگيريد.

 بهتر است در صحبت‌هايتان به موضوعاتي كه طرف مقابل به آن‌ها علاقه دارد نيز توجه داشته باشيد. يكي از بهترين راهكارها براي شروع صحبت اين است كه براي طرف مقابل توضيح دهيد روز خود را چطور گذرانده‌ايد يا از او بخواهيد در اين‌باره صحبت كند. اين بحث براي شروع يك گفت‌وگو به حد كافي خنثي هست و همين‌طور به شما اجازه مي‌دهد تا در كنار آشنايي با شرايط دختر موردنظرتان از درون صحبت‌هاي وي موضوعات ديگري را براي صحبت انتخاب كنيد كه براي او نيز جذاب خواهند بود.

4. توجه داشته باشيد

يكي از راهكارهايي كه مي‌تواند شما را در نظر خانم‌ها جذاب‌تر كند اين است كه به آن‌ها توجه داشته باشيد. اين توجه از موضوعات ساده‌اي مثل ظاهر شروع مي‌شود. تحسين كردن ظاهر و نشان دادن علاقه نسبت به تغييرات ظاهري ساده مثل لباس يا آرايش مي‌تواند تا حد زيادي براي يك زن خوشايند باشد.

توجه گاهي مي‌تواند به اين صورت باشد كه از طرف مقابل راجع به موضوعي كه چند روز پيش برايتان مطرح كرده سؤال كنيد. براي مثال اگر او يك مصاحبه كاري را پيش رو داشته از وي راجع به آن بپرسيد. يا در حين صحبت‌هاي وي آنچه را در گذشته برايتان گفته و به بحث امروز مربوط است بيان كنيد. اين موضوع نشان مي‌دهد كه شما به او توجه داشته و صحبت‌هايش را گوش مي‌كنيد. ايجاد چنين باوري در ذهن طرف مقابل او را به برقراري رابطه بيشتر با شما متمايل خواهد كرد. براي كسب اطلاعات در زمينه شناخت زنان كليك كنيد.

5. مردانه رفتار كنيد

هنگامي‌كه مي‌خواهيد يك زن را به سمت خود جذب كنيد بايد به حد كافي مثل يك جنتلمن رفتار كنيد و اين باور را در او ايجاد نماييد كه همه‌چيز تحت كنترل شماست. درنتيجه نسبت به ظاهر و رفتار خود بيش از هميشه حساسيت داشته باشيد. سعي كنيد رفتار شما تا حد ممكن نشان‌دهنده مراقبت كردن و توجه به طرف مقابل باشد. اين احساس را در او ايجاد كنيد كه راحتيش براي شما اهميت بالايي دارد.

6. ارتباط با دختران | محبت داشته باشيد

شايد بتوان گفت محبت اصلي‌ترين موضوعي است كه براي برقراري رابطه با يك دختر بايد به آن توجه داشته باشيد. محبت بايد در گفتار، رفتار و حتي زبان بدن شما وجود داشته باشد. بعضي از آقايان فكر مي‌كنند بيان محبت مي‌تواند باعث سوءاستفاده زن شده و يا دليلي براي محبت كلامي نمي‌بينند. به اين موضوع توجه داشته باشيد كه محبت و به‌ويژه كلام محبت‌آميز از مهم‌ترين مسائلي است كه مي‌تواند ارتباط شما با يك خانم را در قلب و ذهن او محكم كند.

7. تفاوت‌هاي جنسيتي را در نظر داشته باشيد

توجه داشته باشيد كه طرف مقابل شما به دليل تفاوت جنسيتي نسبت به شما و دوستانتان محدوديت‌هاي بيشتري خواهد داشت. آن‌ها گاهي ممكن است نتوانند در حضور خانواده به‌راحتي پاسخگوي تماس‌هاي شما باشند و يا به درخواست خانواده بايد قبل از ساعت مشخصي به خانه برگردند. اگر مي‌خواهيد ارتباط خود را با يك خانم حفظ كنيد هرگز اين محدوديت‌ها را مسخره نكنيد و حتي به‌گونه‌اي رفتار نكنيد كه آن‌ها مجبور باشند دائماً اين محدوديت‌ها را به شما يادآوري كنند. براي كسب اطلاعات در زمينه تفاوت زن و مرد از ديدگاه روانشناسي كليك كنيد.

8. ارتباط با دختران | همدلي داشته باشيد

اگر به دنبال پاسخ اين سؤال هستيد كه چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيد بهتر است به اهميت همدلي كردن توجه جدي داشته باشيد. همه افراد دوست دارند در شرايط سخت با دوستانشان درد و دل كنند و از آن‌ها براي حل مشكلاتشان كمك بگيرند. اگر بتوانيد اين احساس را در يك دختر ايجاد كنيد كه در شرايط روحي سخت مي‌تواند راجع به مشكلات و ناراحتي‌هايش با شما صحبت كند تا حد زيادي مي‌توانيد اعتماد او را براي داشتن يك رابطه عاطفي محكم به دست آوريد. همواره اين موضوع را به خاطر داشته باشيد كه همدلي به معناي توجه به احساسات طرف مقابل و همراهي با آن است. به همين خاطر بهتر است تا جاي ممكن از بيان راهكار يا شمردن اشتباهات طرف مقابل خودداري كنيد.

يكي از نكاتي كه شما را تبديل به فردي همدل و همراه مي‌كند اين است كه به اعتقادات طرف مقابلتان احترام بگذاريد و حتي اگر با آن‌ها مخالف هستيد اين احساس را به زبان نياوريد. به ديگران اجازه دهيد متفاوت با شما فكر كنند و بر اساس افكار و احساسات خودشان رفتار نمايند. اين موضوع شما را به‌مراتب خواستني‌تر از شرايطي خواهد كرد كه مي‌خواهيد ديگران را شبيه به خود كنيد يا برايشان قانون وضع كنيد.

9. استرس ايجاد نكنيد

هيچ‌كس رابطه‌اي كه در آن احساس اضطراب و نگراني مي‌كند را ادامه نخواهد داد! پس اگر به دنبال راهكاري براي جذب دختران هستيد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه تحت‌فشار گذاشتن طرف مقابل به هر دليلي، ايجاد بحث و دلخوري و در نظر گرفتن محدوديت‌هايي براي طرف مقابل صرفاً به اين خاطر كه او را دوست داريد نه‌تنها به بهبود رابطه شما كمك نمي‌كند بلكه باعث از بين رفتن آن مي‌شود. اگر به دنبال داشتن رابطه‌اي پايدار هستيد هرگز طرف مقابلتان را براي برقراري رابطه جنسي، رفتن به مسافرت يا به هر دليل ديگري تحت‌فشار قرار ندهيد. به عبارتي بهتر است همواره رابطه خود را به شكلي مديريت كنيد كه طرف مقابل مجبور نباشد دائماً محدوديت‌هايش را براي شما توضيح دهد و يا به خاطر ارتباط با شما با خانواده خود دچار مشكل شود. براي كسب اطلاعات در زمينه شكست عشقي كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ارتباط با جنس مخالف مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره تلفني با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو از طريق شماره 02166419012 تماس بگيريد.

سؤالات متداول

چطور به يك دختر براي شروع رابطه پيشنهاد بدهيم؟

براي مطرح كردن پيشنهادتان بهتر است از طرف مقابل بخواهيد زماني را به صحبت‌هاي شما گوش كند و سپس باكمي مقدمه‌چيني درخواست خود را مطرح نماييد. اگر فكر مي‌كنيد مطرح كردن اين موضوع برايتان دشوار است مي‌توانيد از يك دوست مشترك كمك بگيريد.

 

 

منبع :  ارتباط با دختران

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ارتباط با دختران،
موضوع:
[ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۲:۵۹ ] [ ذهن نو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
  • مشاوره روانشناسی
  • مشاوره روانشناسی ذهن نو
  • ذهن نو
  • تست روانشناسی کیومایند
  • کلینیک تخصصی کودک
  • سن استعدادیابی کودک
  • استعدادیابی کودک دو ساله
  • استعدادیابی کودک سه ساله
  • استعدادیابی کودک چهار ساله
  • استعدادیابی کودک تهران
  • آموزش سکس
  • قرص تاخیری
  • علائم اعتیاد
  • مشاوره آنلاین روانشناسی
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره تلفنی خانواده
  • مشاوره تلفنی ازدواج
  • مشاوره تلفنی خیانت
  • مشاوره تلفنی کودک
  • مشاوره تلفنی جنسی
  • مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی تلفنی
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره کودک
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • ترک اعتیاد
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک شیشه
  • ترک شیره
  • ترک حشیش
  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک ماریجوانا
  • درمان استرس
  • درمان اضطراب
  • علائم اعتیاد به متادون
  • علائم اعتیاد به ترامادول
  • علائم اعتیاد به تریاک
  • علائم اعتیاد به هروئین
  • علائم اعتیاد به شیشه
  • علائم اعتیاد به کوکائین
  • ماریجوانا
  • علائم اعتیاد به حشیش
  • علائم اعتیاد به شیره
  • علائم اعتیاد به کراک
  • قالب وبلاگ
    نظرسنجی
    لینک های تبادلی
    فاقد لینک
    تبادل لینک اتوماتیک
    لینک :
    خبرنامه
    عضویت لغو عضویت
    پيوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
    پنل کاربری
    نام کاربری :
    پسورد :
    عضویت
    نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد:
    ایمیل :
    نام اصلی :
    آمار
    امروز : ---
    دیروز : ---
    افراد آنلاین : 1
    همه : ---
    چت باکس
    موضوعات وب
    موضوعي ثبت نشده است
    امکانات وب

    سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی