مشاوره روانشانسي ذهن نو
مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

 

تست اعتياد به ماري جوانا يا گل يكي از انواع تست‌هاي اعتياد است كه با توجه به فراگير شدن اعتياد به اين ماده، احتمالاً بسياري از افراد به دنبال انجام آن هستند تا از سلامت فرزندان و يا حتي افرادي كه قصد ازدواج با آن‌ها را دارند، اطمينان حاص نمايند. انواع مختلفي از تست اعتياد به ماري جوانا وجود دارد كه با توجه به هدف و عوامل تأثيرگذار ديگري مانند هزينه از يكي از آن‌ها استفاده خواهد شد. تست‌هاي اعتياد به ماري جوانا مانند هر ابزار ديگري احتمالاً درصدي از خطا خواهند داشت. به همين خاطر بهتر است براي بررسي دقيق‌تر علاوه بر تست از افراد متخصص نيز كمك بگيريد. متخصصين روانشناسي اعتياد مي‌توانند با استفاده از مصاحبه‌هاي باليني و مشاهده برخي رفتارها و نشانه‌هاي خاص، در كنار نتيجه تست اعتياد پاسخ دقيق‌تري درباره وضعيت فرد به شما بدهند.

 

 

مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو خدمات 

 

مركز مشاوره ذهن نو برترين مركز مشاوره روانشناسي در زمينه هاي مختلف روانشناسي از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، كودك، طلاق، خيانت، نوجوان، بلوغ، جنسي و سكس تراپي ، ترك اعتياد، اختلات رواني و شخصيت و ... مي باشد.

 

مشاوره تلفني - مشاوره تلفني خانواده - مشاوره تلفني ازدواج - مشاوره تلفني خيانت - مشاوره تلفني كودك - مشاوره تلفني جنسي - مشاوره تلفني ترك اعتياد - مشاوره شغلي تلفني - مشاوره تلفني تحصيلي - مشاوره حضوري - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خيانت - مشاوره كودك - مشاوره جنسي - مشاوره ترك اعتياد - مشاوره شغليمشاوره تحصيلي

از جمله مهمترين موضوعاتي كه شما بايد بر روي آن ها 

ترك ترياك - ترك متادون - ماده مخدر گل - ترك ترامادول - تربيت كودك - تست اعتياد - ترك اعتياد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگي - علائم افسردگي - روانشناسي كودك - ملاك انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

تست گل و ماريجوانا 

مصرف گل و ماريجوانا 

 

 

 

 

ماريجوانا و نشانه‌هاي اعتياد به آن گل

ماريجوانا يكي از انواع مواد اعتيادآور است كه با نام‌هاي علف و گرس نيز شناخته مي‌شود و به‌صورت طبيعي از برگ گياه شاهدانه به دست مي‌آيد. استفاده از اين ماده باعث بروز احساس سرخوشي و لذت در فرد مي‌شود كه معمولاً دليلي براي تمايل به مصرف مجدد اين ماده يا به‌عبارت ديگر اعتياد به آن خواهد بود.

استفاده از ماريجوانا باعث بروز تغييراتي در رفتار و شرايط جسمي و روحي فرد مي‌شود كه از طريق آن‌ها مي‌توانيد اعتياد به اين ماده مخدر را شناسايي كنيد. البته توجه داشته باشيد كه تشخيص اعتياد به يك ماده مخدر بايد زير نظر متخصصين صورت بگيرد و اين نشانه‌ها صرفاً به‌عنوان علائمي براي هشدار به اطرافيان هستند. براي شناخت علائم اعتياد به ماري جوانا كليك كنيد. برخي از مهم‌ترين نشانه‌هاي استفاده از ماريجوانا عبارتند از:

_خلق شاد و سرحالي كه با حالت معمول فرد تفاوت دارد

تماس با مشاور

_چشمان قرمز

_اختلال در حافظه

_خنده‌هاي ناگهاني و بي‌دليل

_گيجي و از دست دادن تمركز

_افزايش ضربان قلب

_افزايش فعاليت

_افزايش اشتها

 

تست اعتياد به ماري جوانا يا گل

راه‌هاي مختلفي براي تست ماري جوانا وجود دارد كه با توجه به شرايط و هدف از انجام تست، از يكي از آن‌ها استفاده مي‌شود. مثبت شدن تست ماري جوانا به عوامل مختلفي ازجمله ميزان و سابقه مصرف، شرايط جسمي و ساير مواد و داروهايي كه فرد استفاده مي‌كند بستگي دارد. البته راه‌هايي نيز براي منفي كردن تست وجود دارد كه ممكن است فرد از آن‌ها استفاده كند. به همين خاطر بهتر است كه استفاده از تست اعتياد در كنار ساير روش‌هاي تشخيصي نظير استفاده از جلسات مشاوره صورت بگيرد.

اصلي‌ترين ماده اعتيادآور موجود در ماريجوانا تتراهيدروكانابينول (THC) است و انواع تست‌ ماري جوانا نيز اغلب به شكلي در حال بررسي اعتياد به اين ماده مخدر هستند. در ادامه رايج‌ترين روش‌هايي كه براي سنجش اعتياد به اين ماده وجود دارد را با يكديگر بررسي خواهيم كرد:

1. ادرار

يكي از رايج‌ترين تست‌هاي اعتياد به ماريجوانا بررسي نمونه ادرار فرد است. در اين آزمايش ميزان (THC) ناشي از سوخت‌وساز ماريجوانا در ادرار فرد مورد بررسي قرار مي‌گيرد. درصورتي‌كه فرد سابقه مصرف اين ماده مخدر را داشته باشد تست ادرار مي‌تواند حتي تا حدود دو ماه پس از آخرين مصرف، استفاده از اين ماده مخدر را شناسايي كند اما درصورتي‌كه فرد براي نخستين بار از اين ماده استفاده كرده باشد، دقت ابزار تشخيصي به ميزان مصرف بستگي دارد. اين شيوه از بررسي، مصرف مقدار زيادي از ماريجوانا را تا حدود يك ماه پس از مصرف نيز نشان مي‌دهد اما درصورتي‌كه از مقدار كمتري از اين ماده استفاده شده باشد حداقل تا دو روز بعد قابل‌تشخيص خواهد بود.

2. تست ماري جوانا يا گل | خون

در بررسي نمونه خون براي تست ماري جوانا وجود (THC) در خون فرد مورد بررسي قرار مي‌گيرد و با توجه به ميزاني از ماده مخدر كه در آخرين وعده استفاده شده، اين تست قدرت تشخيص بين 5 تا 7 روز پس از آخرين مرتبه مصرف را خواهد داشت. اگرچه تست خون نسبت به ادرار هزينه بيشتري داشته و پاسخگويي نيز بيشتر طول خواهد كشيد اما بااين‌حال احتمال تقلب در اين تست به‌مراتب كمتر از تست ادرار است و دقت بالاتري خواهد داشت.

3. مو

بررسي نمونه مو براي سنجش اعتياد يكي از راه‌هاي معتبر در اين زمينه است كه مي‌تواند استفاده از مواد مخدر را حتي تا چند ماه پيش از نمونه‌برداري مشخص كند اما به دليل هزينه بالايي كه استفاده از اين شيوه براي سنجش اعتياد دارد معمولاً از آن استفاده نمي‌شود.

4. كيت‌هاي تشخيصي

روش‌هاي بالا براي سنجش اعتياد به ماريجوانا همگي بايد توسط آزمايشگاه‌ها انجام بگيرد؛ اما درصورتي‌كه مي‌خواهيد از روش‌هايي استفاده كنيد كه در خانه انجام گرفته و در زمان سريع‌تري به شما پاسخ بدهند، مي‌توانيد از كيت‌هاي تشخيصي خانگي استفاده كنيد.

براي انجام اين تست شما بايد نمونه ادرار را در يك ظرف خشك و تميز جمع‌آوري كرده و سپس كيت تشخيصي را داخل ظرف قرار دهيد. پس از قرار دادن كيت در ظرف براي زماني در حدود 15 ثانيه صبر كنيد و سپس كيت را خارج كرده و در محل صافي قرار دهيد. پس از 5 دقيقه نتيجه تست قابل تفسير خواهد بود. شما مي‌توانيد خط‌هاي روي كيت را با توجه به اين راهنما تفسير كنيد:

_درصورتي‌كه تنها يك خط روي قسمت (C) ايجاد شده باشد، حتي اگر اين خط كمرنگ باشد به معناي مثبت بودن نتيجه تست است.

_درصورتي‌كه علاوه بر قسمت (C)، يك خط نيز روي قسمت (T) ايجاد شده باشد، نتيجه تست منفي است. گاهي خط قسمت (T) كمرنگ خواهد بود. اين موضوع تأثيري در منفي بودن نتيجه تست نخواهد داشت.

_درصورتي‌كه هيچ خطي بر روي كيت نيفتاده باشد يا صرفاً يك خط در قسمت (T) وجود داشته باشد، نتيجه تست نامعتبر بوده و بايد مجدداً تكرار شود.

 

بيشتر بخوانيد : تست اعتياد | آشنايي با انواع آزمايشات و كيت هاي تست اعتياد 

 

تقلب در تست ماري جوانا يا گل

افرادي كه به يك ماده مخدر اعتياد دارند معمولاً به دليل بي‌ميلي كه به ترك اعتياد دارند، تلاش خواهند كرد تا اعتياد خود را انكار نمايند. راه‌هاي مختلفي براي تقلب در تست اعتياد وجود دارد كه يكي از رايج‌ترين آن‌ها استفاده از قرص‌هاي شيميايي بوپرنورفين يا ب 2 است. داروي بوپرنورفين علي‌رغم تأثير بالايي كه در سم‌زدايي دارد بااين‌حال خود جزء داروهاي اعتيادآور است و استفاده از آن مي‌تواند باعث اعتياد فرد به اين ماده شود.

 

مثبت شدن نتيجه تست ماري جوانا يا گل

درصورتي‌كه تست اعتياد يكي از اطرافيان مثبت شد بايد چه واكنشي نشان داد؟ اين سؤال براي بسياري از خانواده‌ها پيش خواهد آمد و علي‌رغم اهميتي كه شيوه واكنش اطرافيان در تصميم فرد براي ترك اعتياد دارد، آن‌ها معمولاً نمي‌دانند واكنش صحيح كدام است. به همين دليل در اين قسمت نكاتي را راجع به نحوه برخورد با اين موضوع بيان خواهيم كرد.

1. تست گل | پذيرش داشته باشيد

اولين قدم در هنگام آگاهي از اين واقعيت كه يكي از اطرافيان شما دچار اعتياد شده اين است كه نسبت به اين موضوع پذيرش داشته باشيد. انكار واقعيت و يا بي‌توجهي به آن نمي‌تواند تغييري در شرايط شما ايجاد كند. اگرچه اين موضوع بسيار تلخ خواهد بود اما بااين‌حال هرچقدر سريع‌تر با آن مواجه شويد توانايي بيشتري براي مبارزه خواهيد داشت. گاهي اوقات ممكن است طرف مقابل شما تصميمي براي ترك اعتياد حداقل در زمان حاضر نداشته باشد؛ به خاطر داشته باشيد به ميزاني كه شما اعتياد يكي از نزديكان خود را ديرتر بپذيريد، خود را بيشتر در معرض آسيب‌هاي رواني قرار خواهيد داد. اگر احساس مي‌كنيد در اين زمينه دچار مشكلاتي هستيد، مي‌توانيد از يك مشاور كمك بگيريد. روش‌هاي درماني مختلفي ازجمله روش درمان مبتني بر پذيرش و تعهد (ACT) به شما در اين زمينه كمك خواهد كرد.

2. خود را سرزنش نكنيد

مثبت شدن تست ماري جوانا گاهي باعث خواهد شد كه شما خود را به دليل بي‌توجهي‌ها يا اشتباهاتي كه در اين زمينه داشته‌ايد مقصر دانسته و مرتباً سرزنش كنيد. اگرچه احتمال دارد شما نيز در اين ماجرا تا حدودي مقصر باشيد اما سرزنش خود صرفاً باعث آسيب ديدن شما به لحاظ روحي خواهد شد. سعي كنيد در اين شرايط خود را صرفاً به‌اندازه‌اي كه مسئول هستيد مقصر جلوه دهيد. بهتر است در اين دوران بامحبت و شفقت بيشتري نسبت به خود رفتار كنيد. شما در شرايطي هستيد كه هيجانات منفي بسياري مانند خشم، نااميدي و ترس از آينده را تجربه مي‌كنيد. بهتر است در اين شرايط به خودتان بابت اين احساسات حق بدهيد و رفتار پرمحبتي با خود داشته باشيد.

3. تست ماري جوانا | حمايتگر باشيد

بدرفتاري شما با فردي كه درگير اعتياد است صرفاً باعث خواهد شد كه او بيشتر و بيشتر درگير اعتياد شود. به خاطر داشته باشيد كه اگر فضاي ارتباط شما به‌صورت رقابت و بدرفتاري با يكديگر تغيير پيدا كند، فرد معتاد تمام تلاش خود را براي اعتياد بيشتر و آسيب زدن بيشتر به شما انجام خواهد داد. درنتيجه اصلي‌ترين موضوعي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه از متشنج شدن اوضاع جلوگيري نماييد. حمايت و محبت شما تأثير بسياري در تصميم فرد براي ترك اعتياد خواهد داشت و به همين خاطر بهتر است در كنار آرام نگه‌داشتن فضا برخوردي حمايت‌گرانه داشته باشيد.

4. از يك متخصص كمك بگيريد

خانواده و اطرافيان افرادي كه درگير اعتياد شده‌اند بيش از سايرين نياز به دريافت كمك‌هاي متخصصين سلامت روان دارند. نگراني از بابت آسيب ديدن يكي از اعضاي خانواده و در كنار آن مشكلاتي كه به دليل اعتياد پيش خواهند آمد، مي‌تواند آسيب‌هاي بسياري را به‌ويژه براي سلامت روان كودكان ايجاد نمايد. به همين خاطر بهتر است از يك متخصص در اين زمينه كمك بگيريد. براي كسب اطلاعات در زمينه ترك اعتياد كليك كنيد. 

 

درمان اعتياد به ماريجوانا

درمان اعتياد به ماريجوانا به‌طوركلي شامل دو مرحله سم‌زدايي يا درمان فيزيولوژيك و همين‌طور درمان‌هاي رواني يا بازپروري خواهد بود. يكي از اصلي‌ترين مشكلات افرادي كه موفق به ترك اعتياد مي‌شوند اين است كه آن‌ها پس از مدتي مجدداً مصرف مواد مخدر را شروع مي‌كنند و اين موضوع مي‌تواند باعث بروز مشكلات بيشتري در سلامت روان فرد شده و اعتمادبه‌نفس وي را به ميزان زيادي كاهش دهد. به همين خاطر بهتر است درصورتي‌كه به دنبال راهكاري براي ترك اعتياد هستيد، استفاده از جلسات مشاوره را جدي بگيريد. 

جلسات مشاوره به فرد كمك مي‌كند تا با شناخت و كنترل محرك‌هايي كه او را به سمت مصرف مجدد سوق مي‌دهند، از شروع مجدد اعتياد جلوگيري كند و درعين‌حال با ريشه‌يابي دلايلي كه باعث اعتياد شده، در بهبود قطعي به او كمك خواهند كرد. علاوه بر اين‌ها مشاورين به شما كمك خواهند كرد تا روابط خانوادگي و دوستانه خود را كه دچار مشكل شده مجدداً بازسازي كنيد و به‌طوركلي شرايط زندگي خود را بهبود ببخشيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره ترك اعتياد كليك كنيد. 

 

بيشتر بخوانيد : ترك ماري جوانا | فوائد و مدت زمان ترك گل يا ماريجوانا 

 

سؤالات متداول

1.بهترين روش براي تست ماري جوانا يا گل چيست؟

روش‌هاي مختلفي مانند بررسي نمونه خون، ادرار، مو و يا حتي استفاده از رپيد تست‌هاي خانگي براي سنجش اعتياد به ماريجوانا وجود دارد كه با توجه به شرايط، از يكي از آن‌ها استفاده مي‌شود. بررسي نمونه ادرار رايج‌ترين شيوه تست اعتياد است.

2.چه عواملي مي‌توانند روي نتيجه تست گل يا ماري جوانا تأثير بگذارند؟

سابقه و مقدار مصرف، سن، جنس و وزن فرد ازجمله مسائلي هستند كه بر دقت نتيجه تست تأثير خواهند گذاشت. علاوه بر اين استفاده از برخي داروهاي شيميايي مثل بوپرنورفين نيز مي‌تواند مشكلاتي را در نتيجه تست ايجاد نمايد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه اعتياد مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره ترك اعتياد تلفني با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو از طريق شماره _ تماس بگيريد.

شماره تماس ذهن نو

 

 

منبع:

تست گل و ماريجوانا 

مصرف گل و ماريجوانا 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۱۸:۵۱ ] [ ذهن نو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
  • مشاوره روانشناسی
  • مشاوره روانشناسی ذهن نو
  • ذهن نو
  • تست روانشناسی کیومایند
  • کلینیک تخصصی کودک
  • سن استعدادیابی کودک
  • استعدادیابی کودک دو ساله
  • استعدادیابی کودک سه ساله
  • استعدادیابی کودک چهار ساله
  • استعدادیابی کودک تهران
  • آموزش سکس
  • قرص تاخیری
  • علائم اعتیاد
  • مشاوره آنلاین روانشناسی
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره تلفنی خانواده
  • مشاوره تلفنی ازدواج
  • مشاوره تلفنی خیانت
  • مشاوره تلفنی کودک
  • مشاوره تلفنی جنسی
  • مشاوره تلفنی ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی تلفنی
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره کودک
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره ترک اعتیاد
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • ترک اعتیاد
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک شیشه
  • ترک شیره
  • ترک حشیش
  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک ماریجوانا
  • درمان استرس
  • درمان اضطراب
  • علائم اعتیاد به متادون
  • علائم اعتیاد به ترامادول
  • علائم اعتیاد به تریاک
  • علائم اعتیاد به هروئین
  • علائم اعتیاد به شیشه
  • علائم اعتیاد به کوکائین
  • ماریجوانا
  • علائم اعتیاد به حشیش
  • علائم اعتیاد به شیره
  • علائم اعتیاد به کراک
  • قالب وبلاگ
    نظرسنجی
    لینک های تبادلی
    فاقد لینک
    تبادل لینک اتوماتیک
    لینک :
    خبرنامه
    عضویت لغو عضویت
    پيوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
    پنل کاربری
    نام کاربری :
    پسورد :
    عضویت
    نام کاربری :
    پسورد :
    تکرار پسورد:
    ایمیل :
    نام اصلی :
    آمار
    امروز : ---
    دیروز : ---
    افراد آنلاین : 8
    همه : ---
    چت باکس
    موضوعات وب
    موضوعي ثبت نشده است
    امکانات وب

    سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی